[szydełko] suknie i inne cuda!!

21. Data: 2008-08-18 07:10:09

Temat: Re: [OT] było [szydełko] suknie i inne cuda!!
Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

InterLady (Pusia) pisze:
> A jak zrobic takie buty?
>
> http://show.7ya.ru/private-showphoto.aspx?RubrID=136
709&PhotoID=1229640

To chyba koronka założona na normalne buty.. albo przyszyta do
szmacianych butków.
oo a tu widać, że jednak normalne buty są pod spodem
http://show.7ya.ru/private-showphoto.aspx?RubrID=136
709&PhotoID=1229639&ob=0

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

22. Data: 2008-08-18 21:16:39

Temat: Re: [szydełko] suknie i inne cuda!!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Aug 2008 11:26:39 +0200, kroowka napisał(a):

> Lelu.. pamiętacie Lelu... właśnie odkryłam jej wątek na Osince i szczęka
> mi opadła!!!! Co za cuda ta dziewczyna szydełkiem wyrabia!!! a jeszcze
> przepięknie te cuda prezentuje!

Zajrzałam, a jakże.
Dziewczyna śliczna.
Suknie takie sobie - ot, serwetki.
Ślicznej we wszystkim ślicznie - gdyby nawet worek sobie założyła, byłby
świetny efekt.
Nie ma nad czym piać poza niewątpliwą urodą modelki/autorki.
I tyle.
"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.

23. Data: 2008-08-19 14:14:33

Od: "InterLady \(Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" ...

> Zajrzałam, a jakże.
> Dziewczyna śliczna.
> Suknie takie sobie - ot, serwetki.

Pokaz fotki swoich sukienek?Chcialabym zobaczyc jak wygląda "nie serwetka"?

24. Data: 2008-08-19 15:06:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Aug 2008 16:14:33 +0200, InterLady (Pusia) napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" ...

> Pokaz fotki swoich sukienek?Chcialabym zobaczyc jak wygląda "nie serwetka"?

Nie mam szydełkowych sukienek, bo wg mnie trudno w nich dobrze wyglądać,
nawet z nienaganną figurą, jak moja, a wystarczy drobny defekt figury lub
robótki - i już każda nieregularność "wyłazi" przez te wszystkie dziurki,
jak na siatce geograficznej na globusie.
Na tej pięknej dziewczynie wszystko wygląda super, ale już sobie wyobrażam
nieco pulchniejszą paniusię - naprawdę mało ktora kobieta może sobie
pozwolić na noszenie tego typu dzianin, co tu dużo mówić. Dlatego
napisałam, co napisałam.
Generalnie uznaję tylko kiecki drutowe-swetrowe i jedną taką zrobioną
własnoręcznie sukienkę mam, ale pokażę nieco później, kiedy ją wyciągnę z
czeluści szaf i się w niej sfotografuję. Szykuję się właśnie do "sesji"
fotograficznej - sukienka, sweter-kardigan azurowy, łącznie z obrusem i
serwetkami oraz zaczętymi firankami do kuchni. Nie myśl, że gadam, a nie
wiem, o czym.
I powiem Ci, że nie cierrrpię, jak się babki nawet tylko troszkę "przy
kości" wciskają w te szydełkowe rzeczy - zawsze wyglądają w nich jak
zesznurowane szynki, sorry - charakter robótki bardzo podkreśla, wręcz
wyolbrzymia wszelkie krągłości, a zwłaszcza poprzeczne..
Trzeba mieć naprawdę figurę modelki, aby nie wyglądać śmiesznie.

25. Data: 2008-08-20 06:19:06

Od: "InterLady \(Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz co,jak ta babka jest przy kości to ja jestem Gargamel i Papa Smerf w
jednym ooo :-)
Bea

27. Data: 2008-08-20 08:55:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Aug 2008 08:19:06 +0200, InterLady (Pusia) napisał(a):

> Wiesz co,jak ta babka jest przy kości to ja jestem Gargamel i Papa Smerf w
> jednym ooo :-)
> Bea

Czy ja to powiedziałam? czytasz uważnie chociaż? Przecież piszę, że na tej
pięknej dziewczynie wszystko (czyli nawet te serwetki czy inne dzierganki)
wygląda super.
Gdyby natomiast miała ze 3-5 kg więcej, no to już niekoniecznie -
wyglądałaby już trochę śmiesznie.

Przy okazji - co do elegancji, którą ktoś tu przypisuje tym ciuszkom, to
nie sądzę, aby ten rodzaj sukienek nadawał się np. na dyplomatyczne
przyjęcie - osoba tak ubrana budziłaby raczej szmer rozweselenia, w
najlepszym przypadku (podobnie jak nasza pani premierowa na spotkaniu z
parą cesarską Japonii, w garsoneczce z napisikami "sex & love")...
Wszystko jest dobre, ale na właściwą okazję - te sukieneczki-serweteczki
raczej nie nadają się na eleganckie przyjęcie ani spotkanie biznesowe, lecz
ot, na luzie, na deptak popołudniowy na urlopie lub spotkanko rodzinne u
cioci.

26. Data: 2008-08-20 08:55:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

29. Data: 2008-08-20 14:03:00

Od: <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

IKSELKA prawdę rzecze i juz - cóż mi zostało tylko oglądanie takich
cudowności kimś :-)
L. nieco bez figury do szydelkowych kiecek

28. Data: 2008-08-20 14:03:00

Od: <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

31. Data: 2008-08-20 14:21:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Aug 2008 16:03:00 +0200, l...@n...pl napisał(a):

> IKSELKA prawdę rzecze i juz - cóż mi zostało tylko oglądanie takich
> cudowności kimś :-)
> L. nieco bez figury do szydelkowych kiecek

Nieeenooo, przecież nie chodziło mi o załamywanie babek puszystych, smaam
też chuda nie jestem, a puszystości są same w sobie piękne i warte
podkreślenia czesto, ale niekoniecznie szydełkowymi siatkami, to fakt.
"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.

dwie nowe bluzki
pasmanterie w Poznaniu