[szydełko] suknie i inne cuda!!

30. Data: 2008-08-20 14:21:55

Temat: Re: [szydełko] suknie i inne cuda!!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Aug 2008 16:03:00 +0200, l...@n...pl napisał(a):

> IKSELKA prawdę rzecze i juz - cóż mi zostało tylko oglądanie takich
> cudowności kimś :-)
> L. nieco bez figury do szydelkowych kiecek

Nieeenooo, przecież nie chodziło mi o załamywanie babek puszystych, smaam
też chuda nie jestem, a puszystości są same w sobie piękne i warte
podkreślenia czesto, ale niekoniecznie szydełkowymi siatkami, to fakt.
"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.

32. Data: 2008-08-20 14:22:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Aug 2008 16:21:55 +0200, Ikselka napisał(a):

> smaam

sama

33. Data: 2008-08-20 14:22:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Aug 2008 16:21:55 +0200, Ikselka napisał(a):

> smaam

sama

34. Data: 2008-08-20 20:08:18

Od: <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eee tam - mnie nie załamałaś wiem jak wyglądam - tylko co niektórzy nie
wiedzą czego nie powinni nosić :-)
howg
L.

35. Data: 2008-08-20 20:42:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Aug 2008 22:08:18 +0200, l...@n...pl napisał(a):

> tylko co niektórzy nie
> wiedzą czego nie powinni nosić :-)

I właśnie tylko o to mi chodzi. Gremialne zachwyty danym modelem
przekładają się często na jego realizację na własny użytek i potem próby
bezkrytycznego wtłaczania się w niego, no a efekty są przewaznie żałosne.
Zwłaszcza dzianina szydełkowa jest pod tym względem baaardzo zdradliwa.

36. Data: 2008-08-21 15:23:24

Od: "AgnieszkaK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy okazji - co do elegancji, którą ktoś tu przypisuje tym ciuszkom, to
> nie sądzę, aby ten rodzaj sukienek nadawał się np. na dyplomatyczne
> przyjęcie

Ikselko - popieram w całej rozciągłości.
Poprzednie Twoje wypowiedzi też, ale nie będę już tych cytatów tu
zamieszczać :))))
Jakiś czas temu miałam fioła na punkcie szydełkowych sukienek, więc zrobiłam
sobie kilka. Jedną już sprułam, druga leży do sprucia, trzecią zostawię po
wieki wieków, bo mi śliczna i oryginalna wyszła - tylko, doprawdy, gdzie ja
ją założę, jak ona mocno ażurowa w pasie jest i w ogóle taka dość odważna, a
ja już babka pod czterdziestkę jestem (choć na figurę nie narzekam)? Może
kiedyś córka ponosi. Kolejna sukienka owszem, ładna i szkoda pruć, ale
nadaje się tylko na plażę. Za dużo przez nią widać, i choć może ładnie w
niej wyglądam, ale mam wrażenie, że to za bardzo wyzywający strój. A letnia
sukienka z podszewką to dla mnie troszkę bez sensu.
Za to bluzeczki szydełkowe zawsze wypada założyć :)) Byle nie za bardzo
ażurowe.

Pozdrawiam
Agnieszka (Kalisz)

37. Data: 2008-08-21 16:50:14

Od: "InterLady \(Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bezkrytycznego wtłaczania się w niego, no a efekty są przewaznie żałosne.
> Zwłaszcza dzianina szydełkowa jest pod tym względem baaardzo zdradliwa.

Wydaje mi sie,ze omawiamy tutaj wzory a nie zbawiamy swiat.Jesli ktos ma 150
kg i zechce sobie takie cos zrobic to chyba jego wyłącznie prywatnie
sprawa.Juz niejeden probowal zbawiac swiat...i sie przejechal.
Bea

38. Data: 2008-08-21 17:48:32

Od: <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

I tak oto Pusia kończy dyskusję ...
L .

39. Data: 2008-08-21 18:32:23

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "InterLady (Pusia)" <i...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:g8k6bt$f7d$1@news.onet.pl...

> [...]
> kg i zechce sobie takie cos zrobic to chyba jego wyłącznie prywatnie
> sprawa.Juz niejeden probowal zbawiac swiat...i sie przejechal.

Pusia, no co ty? Plonkownica ci się zepsuła?

40. Data: 2008-08-22 16:04:13

Od: "AgnieszkaK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lemonka" <...@a...com> napisał w wiadomości
> Pusia, no co ty? Plonkownica ci się zepsuła?

A czemu zaraz tak ostro? Ikselka tylko wyraziła swój pogląd, nikogo nie
obraziła, użyła słów kulturalnych i jak najbardziej cenzuralnych, nie
odniosła się krytycznie do nikogo personalnie... więc czemu od razu
"plonkownica"? Jeśli ktoś ma inne zdanie to znaczy, że nie warto z nim
dyskutować?

Pozdrawiam.
Agnieszka (Kalisz)

dwie nowe bluzki