szydełko/ wzór na suknie ślubną - HELP!!!

1. Data: 2006-03-28 06:49:15

Temat: szydełko/ wzór na suknie ślubną - HELP!!!
Od: "Doris" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomóżcie dziewczyny!!!!!! Może któraś ma fajny wzór na suknie ślubną, robioną
na szydełku???
Do sierpnia ma byc gotowa - a ja tu żadnego "pomysła" nie mam. Licze na Waszą
pomoc. HELP!!!!!!!!

2. Data: 2006-03-28 08:22:33

Temat: Re: szydełko/ wzór na suknie ślubną - HELP!!!
Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

a tu widzialas?

http://forum.knitting-info.ru/index.php?showtopic=90
4&st=10

pozdrawiam
Justyna

3. Data: 2006-03-28 19:45:11

Od: "Ulcia" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
robioną
> na szydełku???
> Do sierpnia ma byc gotowa - a ja tu żadnego "pomysła" nie mam. Licze na
Niestety osobiście nie mogę pomóc za bardzo, mam tylko kilka linków.
http://show.7ya.ru/private-showphoto.aspx?RubrID=576
93&PhotoID=686599
schemt http://show.7ya.ru/private-showphoto.aspx?RubrID=148
92&PhotoID=84245

http://show.7ya.ru/private-showphoto.aspx?RubrID=148
92&PhotoID=84257

ale pamiętam, że ktos na jesieni podawał link do sklepu/indywidualnej
wykonawczyni, która szydełkowała sukienki ślubne na zamówienie.Jeśli ktoś
miałby linka, to niech wstawi jeśli może.
pozdrawiam,Ula.

4. Data: 2006-03-28 20:14:06

Od: "Mari" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Doris <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
robioną
> na szydełku???
> Do sierpnia ma byc gotowa - a ja tu żadnego "pomysła" nie mam. Licze na

Heja spoko. Spójrż w forum

http://venus.tsnet.pl/~kaiem1/

w postach szydełko sókienki, spódniczki tam jest bardzo przyjazna atmosfera
jak tu zresztą i pomoga bezinteresownie. papasiu

5. Data: 2006-03-29 18:36:40

Od: "Dorota Szczepankowska" <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

No teraz, to oszalałam, nie moge sie zdecydować - mózg mi pęka od myslenia, a
juz mnie korci, żeby zacząć robótke, no i tak mysle wstepnie, że kwadraty
odpadają, bo potem mam horror w rękach jak mam je łączyc !!!!!!!!!!!!!Auu !!!
Teraz tak - wiedziałam, że istnieje technika irlandzka, - no, ale te wzory,
które zobaczyłam wczoraj (siedziałam w internecie do usr...j nocy) to już
wogóle mnie powaliło z nóg. Jestem załamana - przecież to są cuda - a ja tego
nigdy nie robiłam i nie wiem, czy będę umiała!!!??? Ratunku - co ja mam
robić ?? CZAS UCIEKA - I RECE ŚWIERZBIĄ DO ROBOTY.
Aha, no przecież jeszcze chciałam Wam podziękować za pomoc- no i nie powiem,
że nie czekam na więcej. PAPATKI -KOCHANE KOBITKI

6. Data: 2006-03-29 18:43:49

Od: "Doris" <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobaczcie , jak pożądnie się podpisałam całym imieniem i nazwiskiem, to z
emocji i roztargnienia - myśle,ze to nie przeszkadza nikomu. W każym razie
jak już się przedstawiłam to jeszcze pozostało mi się ukłonić nisko przed
całym FORUM (szkoda, że tego nie możecie zobaczyć, ale może kiedyś?? - kto
wie??) Jeszcze raz pozdrawiam no i czekam, czekam, czekam na ?..........
linki oczywiście!! Doris

7. Data: 2006-03-30 09:13:47

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Szczepankowska" <d...@W...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:e0ek3o$pql$1@inews.gazeta.pl...

> juz mnie korci, żeby zacząć robótke, no i tak mysle wstepnie, że kwadraty
> odpadają, bo potem mam horror w rękach jak mam je łączyc !!!!!!!!!!!!!Auu
!!!

Myślę, że o wiele łatwiej jest łączyć kwadraty w trakcie robótki, zawsze w
ostatnim okrążeniu można "złapać" szydełkiem w kilku miejscach sąsiedni
kwadrat i w ten sposób rozłożyć ból łączenia kwadratów niejako na raty.
Podobnie jest z ukrywaniem obciętych niteczek - zakończasz kwadrat i chowasz
nitkę i jakoś mniej
boli ;-)))

--
AgaM
http://www.pasmanteria.freehost.pl/

8. Data: 2006-03-30 09:45:00

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Doris" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Jeszcze raz pozdrawiam no i czekam, czekam, czekam na ?..........
> linki oczywiście!! Doris

2 linki:
http://show.7ya.ru/private-showphoto.aspx?RubrID=755
60&PhotoID=686599&ob=0

http://show.7ya.ru/private-showphoto.aspx?RubrID=755
60&PhotoID=686597&ob=0

opisy do nich gdzies tu:
http://show.7ya.ru/private.aspx?Rubrid=75560&p=1&ob=
0

Foto
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=14892&PhotoID=...
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=14892&PhotoID=...
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=14892&PhotoID=...
opisy:

9. Data: 2006-03-30 10:33:06

Od: "Arleta " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

robioną
> na szydełku???
> Do sierpnia ma byc gotowa - a ja tu żadnego "pomysła" nie mam. Licze na

Mam link do sklepu
http://www.bikini.boo.pl/suknie.html
Bardzo piękne.

10. Data: 2006-03-30 10:34:37

Od: "Arleta " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

robioną
> na szydełku???
> Do sierpnia ma byc gotowa - a ja tu żadnego "pomysła" nie mam. Licze na

najbliższe spotkanie w Lublinie
xxx przy fortepianie - szukam
patchworkowe gazetki
[chwale sie] Nowe szydelkowce