szydełko/ wzór na suknie ślubną - HELP!!!

11. Data: 2006-03-30 19:33:37

Temat: Re: szydełko/ wzór na suknie ślubną - HELP!!!
Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arleta napisał(a):

> Mam link do sklepu
> http://www.bikini.boo.pl/suknie.html
> Bardzo piękne.

:-/ jeszcze tkwi tam to niefortunne zdjecie?
Kiedys pamietam byla ostra dyskusja na ten temat tutaj na forum..
a tak w ogole, moim zdaniem byloby lepiej gdyby osoba, ktora robi to ,
w celu handlowym (i nikomu sie tego nie broni oczywiscie) zrobila fotki
zrobionych przez siebie wlasnorecznie modeli..tak byloby chyba bardziej
w porzadku w stosunku do osob , ktore by sie skusily na taka usluge,
zwlaszcza, ze ceny tez sa juz sa konkretne.

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

12. Data: 2006-03-30 20:43:43

Od: "krzysia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

>Witam wszystkie forumowiczki, chyba jeszcze nie miałam okazji wypowiedzieć
sie na tym forum
Do Ciecie Tosiu sie zwraca - co miałaś na mysli mówiąc ze ceny są już
konkretne, ja uważam że 500 czy nawet 600 zł za taką suknię to jest poprostu
bardzo niewiele, ja 5 lat temu za suknię ślubna mojej córki dałam 2800 zł
była piękna le nie znowu żadne cudo i do tego sztyta z materiału

13. Data: 2006-03-30 21:23:21

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

krzysia napisał(a):
> [...]
> bardzo niewiele, ja 5 lat temu za suknię ślubna mojej córki dałam 2800 zł
> była piękna le nie znowu żadne cudo i do tego sztyta z materiału

nie zrozumialas mnie...

Nie pisze o wartosci robotek, ktorych tak naprawde nie da sie wycenic.

Nie mam rowniez na mysli kosztu sukni slubnej, bo sama wiem cos na ten
temat :-)i wiem ile moga kosztowac nawet nie wygladajac jakos
szczegolnie wystrzalowo.
Chodzi mi o sama kase.
500 PLN to duzo pieniedzy dla przecietnie zarabiajacych bez wzgledu na
to czy masz wydac tyle na pierscionek, na kosmetyk, na ciuszek, na
mebel..na cokolwiek.
Wyceny robotek nigdy nie kwestionuje bo to trudno wyceniac.

Po prostu - dajac za cokolwiek 500 zl i wiecej wolalabym wiedziec na co
wydaje, tymbardziej, ze akurat w tym przypadku nalezy wplacic 40%
zaliczki (:-O), a ciezko sobie wyobrazic finalny produkt, recznie
dziergany patrzac na zdjecie z zurnala :-)

--
Pozdrawiam - T0SIA
"Kobieta winna być na tyle wykształcona, by przyciągać głupich mężczyzn,
i na tyle wulgarna, by kusić inteligentnych." Jeane Moreau

najbliższe spotkanie w Lublinie
xxx przy fortepianie - szukam
patchworkowe gazetki
[chwale sie] Nowe szydelkowce