szynka i?

1. Data: 2005-12-19 14:15:42

Temat: szynka i?
Od: Jacek Kos <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obsypałem solą peklową, wystawiłem na chłód balkonowy.
Ile to tam trzymać, co potem? Zamiar najprostszy - upiec. Ale jak - w
folii? rękawie? brytfannie?

--
JackOss

2. Data: 2005-12-19 14:24:28

Temat: Re: szynka i?
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kos" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Obsypałem solą peklową, wystawiłem na chłód balkonowy.
> Ile to tam trzymać, co potem? Zamiar najprostszy - upiec. Ale jak - w
> [...]

trzeba było zrobic roztwór soli + saletry+ cukru + przypraw
i zanurzyc w tym miacho ..i trzymac tak z miesiac dwa.. w chłodzie
naturalnie...
oczywiscie od czasu do czasu tak dla zabawy ..porządna strzykawa gruba igła
i nastrzykiwać tym roztworem miesko....
a potem siatka i do komina też na miesiąc w zimny dym....
na Wielkanoc jak znalazł..

Marek

Zostaly mi bialka... co zrobic ?
Mak a malakserze
Kochani pomóżcie!!!
Anglia - co przywiezc ??
śledzie "przysmak myśliwego" szukam!!!!!!