tabletki do zmywarek

1. Data: 2010-06-24 14:54:13

Temat: tabletki do zmywarek
Od: "Mamma" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, jakie tabletki do zmywarek są the best? Pozdr!

2. Data: 2010-06-24 15:34:00

Temat: Re: tabletki do zmywarek
Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Było pincet razy

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

3. Data: 2010-06-24 15:53:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Jun 2010 16:54:13 +0200, Mamma napisał(a):

> Witam, jakie tabletki do zmywarek są the best? Pozdr!

W5 z Lidl'a.

4. Data: 2010-06-24 15:56:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Jun 2010 17:34:00 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> Było pincet razy

Spolegliwość siadła?

5. Data: 2010-06-24 17:12:37

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamma pisze:
> Witam, jakie tabletki do zmywarek są the best? Pozdr!

Calgonit Finish 250 tabletek w opakowaniu, kupowane w niemieckim sklepie
lub na Allegro, produkowane na niem. rynek - przyjazna cena i doskonały
efekt. (Chemia gosp. produkowana na tzw. rynki wschodnie jest gorszej
jakości).
--
Basia

6. Data: 2010-06-24 19:38:03

Od: "Marex" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk <b...@q...pl> napisał(a):

> [...]
> lub na Allegro, produkowane na niem. rynek - przyjazna cena i doskonały
> efekt. (Chemia gosp. produkowana na tzw. rynki wschodnie jest gorszej
Niestety ta opinia jest okrutnie prawdziwa. A niby dlaczego zamiast
tabletek coraz bardziej *******All in one nie lepiej uzywac proszku, soli i
nabłyszczacza oddzielnie. Ostatnio po drugiej stronie granicy zakupilem
proszek dominanta rynkowego w foliowych torebkach.Coś czego po naszej
stronie nie "uwidzisz".Ale u nas jest podobny proszek w plastykowych
pojemnikach. Od lat uzywany daje oczekiwane rezultaty.

7. Data: 2010-06-24 19:58:33

Od: Krzysiek_Szczecin <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Proponuję korzystać z jednak z soli (przecież w zmywarce jest
uzdatniacz wody tzw. zloze jonowymienne i sól właśnie do niego służy)
Jeśli nabłyszczacz to proponuję z dobrej firmy np. Finish lub Somat
(oba są porówywalnej jakości)

Tabletki - jeśli zaopatrzymy się ww. specyfiki to ilość w 1 - nie jest
już istotna. Bardzo dobry jest SOMAT Soda Effect
Z pewnością bardziej ekonomiczne opakowania są w niemczech (taniej)

W przypadku większych zabrudzeń proponuję użyć wzmacniacze mycia (w
postaci proszku (najczęściej z utleniaczami)

Na koniec - warto co 4 tygodnie myć zmywarkę używając specjalnie
dobranych środków. Bardzo dobry i tani jest DOMOL do zmywarek kupowany
w Rossmann. W tym tygodniu jest promocja w LIDL na srodek W5 do
zmywarek - rowniez bardzo dobry.

8. Data: 2010-06-24 21:32:03

Od: "Mustafa" <M...@B...xx> szukaj wiadomości tego autora

> Witam, jakie tabletki do zmywarek są the best? Pozdr!

po wszelkich próbach nowości i tak wracam do "ludwika" :)

9. Data: 2010-06-25 07:55:26

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

*Ikselka*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (C
Pippi):

> W5 z Lidl'a.

Potwierdzam.

Jeszcze Domol z Rossmanna

Magda *gdaMa*

10. Data: 2010-06-26 10:41:47

Od: Pan Peresada <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mamma" <M...@o...pl> napisał(a):

>Witam, jakie tabletki do zmywarek są the best? Pozdr!

Ja uzywalem wielu, ale kiedy zastosowalem Somat z enzymami
to juz nie wracam do niczego innego.
Generalnei zawiodlem sie najbardziej na Calgonicie
(mzoe dlatego, ze mialem tab. promocyjne zazwyczaj z hipermarketow na Polske).
Za to nablyszczacz Calgonitu jak najbardziej polecam.

"Bomble" na suficie
Kosa spalinowa Stihl
Nike Air Max 90 shoes
Filtry wody