taktyka

1. Data: 2017-12-19 19:31:53

Temat: taktyka
Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak dać czadu - jakimi środkami się wspomagać - żeby tak, pierdolnąć
16h/dobę będąc zatrudnionym - np. w dwóch pracach?

2. Data: 2017-12-19 20:11:29

Temat: Re: taktyka
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak dać czadu - jakimi środkami się wspomagać - żeby tak, pierdolnąć
> 16h/dobę będąc zatrudnionym - np. w dwóch pracach?

Weź i raz upij się, i zrozum , że prościej zmienić podejście do życia.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2017-12-20 17:04:16

Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dokładnie... przeanalizowałem ten problem dogłębnie...

wydaje mi się, że wszystkie moje problemy wynikają z tego, że jakoś NIE
POZNAŁEM modelu optymalnego... a wszyscy inni znają i (mniej lub
bardziej świadomie) stosują...

no rzesz kurwa... że niby gdzie to kurwa wykładali? nie ma żądnych
książek, widać wiedza przeszła z liderów abiturienckich strefy euro na
młodych liderów...

4. Data: 2017-12-20 17:05:29

Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Weź i raz upij się, i zrozum , że prościej zmienić podejście do życia.

ale nie za bardzo rozumiem,
dwie roboty, to dwie domożony!
w czym tu problem?

5. Data: 2017-12-20 18:28:28

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "denat 'POPIS/EU" <N...@g...pl> napisał w wiadomości

> ale nie za bardzo rozumiem,
> dwie roboty, to dwie domożony!
> w czym tu problem?

Polska to jescze dziki kraj.
W krajach o dluzszej historii wszystkie zony trzyma sie w jednym domu.
Np. w Japonii matka wybiera zone synowi a potem zona kochanke.
Tak wybrane darza sie sympatia.

W Afryce kawaler kupuje strarsza (z odzysku), goni ja do roboty i kupuje
mlodsza. Itd.
S*

alkohol
Lekarska mafia: mafiozi żałnierzyki Marak Dudziak i Anna Skibińska - opinia
miłość z litości
back to the future cz. 1458751874315
aA