tampon

1. Data: 2006-09-05 18:49:31

Temat: tampon
Od: "x" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem poniewaz "gdzies we mnie" zginal tampon.Jestem na 95% pewena ze
go nie wyjmowalam, chyba ze wstalam w nocy i nic nie pamietam ale to raczej
niemozliwe. Nie moge znalezc ani sznureczka ani wyczuc tamponu. Co moglo sie
stac? z tego co wiem szyjka macicy jest zbyt waska zeby tam sie przedostal
ale czy istnieje jakas sytuacja w ktorej mogloby sie to stac? Czy powinnam
wybrac sie do ginekologa? Czym grozi pozostawienie go?

2. Data: 2006-09-05 20:12:43

Temat: Re: tampon
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj go "wyprzeć" - nie znajduję innego określenia;)
Jeśli tam jest, z pewnością nie zaginął:)

Pozdr. Ewa

3. Data: 2006-09-05 20:22:48

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "x" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przedostal ale czy istnieje jakas sytuacja w ktorej mogloby sie to stac?
> Czy powinnam wybrac sie do ginekologa? Czym grozi pozostawienie go?

Pewnie ci wypadl, albo... szukaj w sobie do (szybkiego) skutku.
http://glinki.com/?l=rztxty
http://glinki.com/?l=gqot38
http://glinki.com/?l=q0km52

Iwona
//Kazda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widza tylko jedna.//
- Schutzbach
www.kociszce.ao.pl

4. Data: 2006-09-05 20:24:41

Od: "x" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Probowalam, ale nic z tego nie wyszlo.Zapomnialam jeszcze dodac,ze od tego
czasu skonczyla mi sie miesiaczka w 2 dniu, gdzie normalnie trwa 4-5.

Narkotyki i alkochol
wypadanie włosów
masc na blizne
Awaria pompki? I podejrzane praktyki w szpitalu.
kardiologiczny ośrodek w Wieżycy.