tarczyca-wynik

1. Data: 2003-10-22 09:12:13

Temat: tarczyca-wynik
Od: "Iza" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wykonałam badanie poziomu hormonów tarczycy. Wynik następujący TSH 3-cia
generacja 1.57 ulU/mL. Czy ktoś mi może powiedzieć co oznacza ten wynik i
czy wszystko jest w porządku z moją tarczycą? Jeżeli jest ok to skąd u mnie
nadmierna potliwość?

2. Data: 2003-10-22 18:10:17

Temat: Re: tarczyca-wynik
Od: "pipi" <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy wszystko jest w porządku z moją tarczycą? Jeżeli jest ok to skąd u mnie

Mam ten sam problem. Mam ten hormon w normie - okolo 2 a granica jest 3, ale
mam klopoty powazne z sercem. Ja jednak bralam wczesniej eltroksin i lekarze
mowia, ze nadmierna reakcja serca na np. kawe, herbate, czekolada
(charakterystyczna dla nadczynnosci tarczycy) to efekt uszkodzenia miesni serca
przez eltroksin.
Podejrzewam, ze pomiar hormonow albo nie jest zbyt dokladny, albo poiom
hormonow moze sie silnie zmieniac w trakcie doby. Niestety, poki co nie
spotkalam lekarza ktory umialby cos na ten temat powiedziec.

soczewki night and day
Kraków: ZOZ i Lekarz I-kontaktu
Stożek rogówki
!!!okropny bol glowy CD. ZATOKI??