targi kuchenne (meble+wyposażenie)

1. Data: 2015-01-11 09:49:20

Temat: targi kuchenne (meble+wyposażenie)
Od: "bezokapu.pl" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aby nie gotować Waszych pyszności na ognisku, w imieniu jednego z wystawców
(http://www.bora.com/pl/ zapraszam zainteresowanych na wiodące w północnej Europie
targi wyposażenia i wzornictwa w kuchni. Miasto Kolonia w Niemczech, 19-25.01.2015.
http://www.livingkitchen-cologne.com

2. Data: 2015-01-11 13:36:06

Temat: Re: targi kuchenne (meble+wyposażenie)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Jan 2015 00:49:20 -0800 (PST), bezokapu.pl napisał(a):

> Aby nie gotować Waszych pyszności na ognisku, (...) zapraszam

No tak, bezinteresowne zapraszanie dawno odeszło do lamusa - wiem, że
chcesz zarobić, no ale żeby taki emocjonalny szantaż???
33333-]

3. Data: 2015-01-11 14:43:01

Od: "bezokapu.pl" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 11 stycznia 2015 13:36:03 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> No tak, bezinteresowne zapraszanie dawno odeszło do lamusa - wiem, że
> chcesz zarobić, no ale żeby taki emocjonalny szantaż???
> 33333-]

Naprawdę nie musisz nic kupować. Jak zajrzysz na stoisko, to jeszcze zostaniesz
poczęstowany/a.

4. Data: 2015-01-11 14:46:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Jan 2015 05:43:01 -0800 (PST), bezokapu.pl napisał(a):

> Naprawdę nie musisz nic kupować. Jak zajrzysz na stoisko, to jeszcze zostaniesz
poczęstowany/a.

Nie rozumiesz, dziubku - naucz się SKŁADNIE (vide składnia) pisać, to
będziesz dobrze rozumiany. Bo tak to tylko wychodzi, że zapraszasz, bo
musisz zarobić, żeby nie gotować na ognisku - a to bardzo złe podejście do
klienta 3-]

5. Data: 2015-01-11 14:48:53

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-11 o 14:43, bezokapu.pl pisze:

> Naprawdę nie musisz nic kupować. Jak zajrzysz na stoisko, to jeszcze zostaniesz
poczęstowany/a.

Transport też zapewniacie? :-)

6. Data: 2015-01-11 20:00:36

Od: "bezokapu.pl" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 11 stycznia 2015 14:48:52 UTC+1 użytkownik cef napisał:

> Transport też zapewniacie? :-)

Nie, ale pomimo tego za każdym razem zagląda trochę osób z Polski, które maja w
planach dom lub już go urządzają i robią sobie wycieczkę, aby sprawdzić na miejscu
wszelkie nowinki i nie dać się potem zbajerować sprzedawcy w Polsce.

7. Data: 2015-01-11 23:08:29

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-11 o 20:00, bezokapu.pl pisze:

> za każdym razem zagląda trochę osób z Polski, które maja w planach dom lub już go
urządzają i robią sobie wycieczkę, aby sprawdzić na miejscu wszelkie nowinki i nie
dać się potem zbajerować sprzedawcy w Polsce.

Raczej wizytują Ci, którzy będą to sprzedawać.

8. Data: 2015-01-12 17:36:44

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-11 20:00, obywatel bezokapu.pl uprzejmie donosi:

> [...]
wszelkie nowinki i nie dać się potem zbajerować sprzedawcy w Polsce.

Mnie to zawsze się wydawało, że takie impezy robi się pod kątem
przyszłych zysków.
Ale w sumie... patrząc na formularz na stronie www, to firma ma ambicje
wciskać kity utytułowanym iddolentom.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

9. Data: 2015-01-12 18:07:50

Od: "bezokapu.pl" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 11 stycznia 2015 23:08:29 UTC+1 użytkownik cef napisał:

go urządzają i robią sobie wycieczkę, aby sprawdzić na miejscu wszelkie nowinki i nie
dać się potem zbajerować sprzedawcy w Polsce.

> Raczej wizytują Ci, którzy będą to sprzedawać.

Jak w każdych branżowych, ale otwartych targach jakieś 70% zwiedzających to aktualni
lub przyszli dystrybutorzy a reszta to prywatni klienci, którzy polują na specjalne
ceny z okazji targów.
Inne warunki zarobkowe powodują, że często wystawcy z tamtej części Europy znajdują
chętnych na całą ekspozycję i nie muszą jej zabierać na koniec targów. Wiosną w
Mediolanie poszły tak trzy kompletne kamienne wyspy widoczne na filmach
http://www.youtube.com/watch?v=iRt1WExV22k,
http://www.youtube.com/watch?v=lT4z6Yxd0P0

10. Data: 2015-01-12 18:12:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Jan 2015 09:07:50 -0800 (PST), bezokapu.pl napisał(a):

> a reszta to prywatni klienci, którzy polują na specjalne ceny z okazji targów.

Już raz "zapolowałam" - na piec do c.o. Rozsypał się po roku, bo wzięli na
ekspozycję najgorszy, żeby bez żalu sprzedać po "atrakcyjnej" cenie...
Dziękuję, postoję.

Sushi przepis
Pyszności z... mikrofalówki :-)
Ulubiony piątkowy obiad.