Ulubiony piątkowy obiad.

1. Data: 2015-01-09 00:09:12

Temat: Ulubiony piątkowy obiad.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaja (na twardo albo w koszulkach) w sosie koperkowym. Do tego ziemniaki.
To wszystko. Pysznota.

2. Data: 2015-01-09 09:38:32

Temat: Re: Ulubiony piątkowy obiad.
Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
e.net...

Jaja (na twardo albo w koszulkach) w sosie koperkowym. Do tego ziemniaki.
To wszystko. Pysznota.

Strusie czy przepiórki? :)))
pozdr
Stefan

---
Avast.

3. Data: 2015-01-09 11:40:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Jan 2015 09:38:32 +0100, Stefan napisał(a):

> [...]
e.net...

> Jaja (na twardo albo w koszulkach) w sosie koperkowym. Do tego ziemniaki.

A co tam kto ma 3333-)

4. Data: 2015-01-09 19:04:26

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaja (na twardo albo w koszulkach) w sosie koperkowym. Do tego ziemniaki.
> To wszystko. Pysznota.
Raz to mozna, ale nie co tydzien. Jaja preferuje na sniadanie.
A jaja pasuja tez do kaszy.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ zakladce 'inne', nowe wersje:
syntezatora mowy Gdak (z mozliwoscia zmiany szybkosci mowy),

5. Data: 2015-01-09 21:01:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Jan 2015 19:04:26 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Raz to mozna, ale nie co tydzien.

A kto każe co tydzień? - ulubione jest, póki NIE co tydzień.

> Jaja preferuje na sniadanie.
> A jaja pasuja tez do kaszy.

I do miliona innych rzeczy.

6. Data: 2015-01-09 21:24:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Jan 2015 19:04:26 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Raz to mozna, ale nie co tydzien. Jaja preferuje na sniadanie.

No i kobito, my z MŚK musimy tygodniowo zjeść 20 wiejskich jajec, coby się
nie marnowały zamówione stałe dostawy - niematotamto :-))

7. Data: 2015-01-10 15:34:11

Temat: Re: Ulubiony pi?tkowy obiad.
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>... musimy tygodniowo zjeść 20 wiejskich jajec, coby się
> nie marnowały zamówione stałe dostawy - niematotamto :-))

Na ile ludzi?

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ zakładce 'inne', nowe wersje:
syntezatora mowy Gdak (z możliwością zmiany szybkości mowy),

8. Data: 2015-01-10 15:47:28

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-10 15:34, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:

> Na ile ludzi?

"my z MŚK"
Było nie wycinać.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

9. Data: 2015-01-10 18:35:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Jan 2015 15:34:11 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Na ile ludzi?

Poszszsze,no... Pisałam przecież - ja i MŚK!

10. Data: 2015-01-10 18:46:51

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-09 00:09, obywatel XL uprzejmie donosi:
> Jaja (na twardo albo w koszulkach) w sosie koperkowym. Do tego ziemniaki.
> To wszystko. Pysznota.

Tak przy okazji zapytam: sos koperkowy na beszamelu? Czy jakoś inaczej
robisz?

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

a ja dziś ugotowałem coś innego....
Pożarskie,dewolaje...
Bekonowe taco
Zawartość kofeiny w kawie