tbycze serce prośba o radę - SPORT

1. Data: 2005-09-07 11:44:29

Temat: tbycze serce prośba o radę - SPORT
Od: l...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Pzeszukałem archiwum grup dyskusyjnych, google ale niestety nie znalazłem wiele
informacji na ten temat
I tu chciałbym prosić obecnych tu lekarzy o radę :-)
Otóż mam tzw bycze serce. Dużą nadwagę (119kg, 181 cm wzrostu). Dość szybko się
męczę ale bez przesady. Okrutnie szybko się pocę.
Przy ostatniej wizycie u lekarza doradził mi abym zrzucił ok. 25 kilo.
Wiem, że sama dieta nie pomoże dlatego chciałbym zająć się jakimś sportem.
I tu moje pytanie brzmi - czy są jakieś dyscypliny sportu, których absolutnie
nie powinienem trenować? Oczywiście mówię o najbardziej prostych typu jogging,
pływanie, tenis, rower, rolki itp. nic wyszukanego, ekstramalnego ;-)

poza tym- czy moglibyście zaproponować jakąś w miarę ludzką dietę? Chodzi mi o
coś gdzie będą uwzględnione wszystkie neizbędne człowiekowi minerały/witaminy
ale przy tym ostre ograniczenie potraw itp. Może jakiś link?- Dodam, że ostatnio
robiłem diete tzw. kopenhaską i schudłem ok. 12 kilo ale wiem, że tej diety zbyt
długo sie robic nie powinno.

Będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi na pytania.

pozdrawiam
lolek

2. Data: 2005-09-08 16:46:38

Temat: Re: tbycze serce prośba o radę - SPORT
Od: murek <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@b...pl wrote:
> [...]
> pływanie, tenis, rower, rolki itp. nic wyszukanego, ekstramalnego ;-)

'nic wyszukanego, ekstremalnego' to jest dobrze powiedziane...
myślę, że możesz uprawiać te dyscypliny, które wymieniłeś, oczywiście na
początku z odpowiednią intensywnością - ale skoro piszsesz o np.
tenisie, to nie może z Tobą być tak źle... :)

> [...]
> robiłem diete tzw. kopenhaską i schudłem ok. 12 kilo ale wiem, że tej diety zbyt

dieta kopenhaska nie jest, wg mnie zbyt dobrym wyborem...
Zapraszam na stronę Fundacji Jedz Dobrze (www.jedzdobrze.pl), tam jest
napisane ile witamin i minerałów dostarcza ta dieta

tam można się trochę dowiedzieć o żywieniu (na razię trochę, bo dopiero
zaczynamy)
jest tam też do ściągnięcia program Dr.Dietman, który sprawdzi Twoje
odżywianie właśnie pod kątem ważniejszych składników pokarmowych
(białek, weglowodanów, tłuszczy, witamin i minerałów)

powie Ci również od czebo możesz tyć, więc można go też użyć do
prowadzenia odchudzania...

pzdr
murek

PS> jako 'działacz' tej Funacji zawszę służę radą na temat programu
(również na piv)

3. Data: 2005-09-08 18:39:10

Temat: Re: bycze serce prośba o radę - SPORT
Od: l...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
dzięki za odpowiedź!
Prawdę mówiąc tak sobie strzeliłem z tym tenisem - nigdy tego sportu nie
uprawiałem ale może zaczne ;-)

Dzięki za linka! poczytam :-)

SUMAMED a alkohol !!!
Polineuropatia - szukam pomocy!!!
Torbiel czekoladowa - jak nazywa sie po lacinie i angielsku
flumycon
nadcisnienie tentnicze