tego jeszcze nie było

1. Data: 2017-11-06 19:16:52

Temat: tego jeszcze nie było
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Na naszej działce właśnie zaczyna kwitnąć rododendron.
Pozdrawiam fenomenalnie Ja...cki

2. Data: 2017-11-06 19:55:43

Temat: Re: tego jeszcze nie było
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.11.2017 o 19:16, Dirko pisze:
>    Hejka. Na naszej działce właśnie zaczyna kwitnąć rododendron.
>                    Pozdrawiam fenomenalnie Ja...cki

U mnie kwitnie gałązka zaszczepionej śliwy (wszystkie kwiatki
zmarnowane, nie będzie kwiatów wiosną)
i już owocuje jabłoń.
Zdjęcia postaram się powiesić na jakiejś stronie.

Pozdrawiam Krycha.

3. Data: 2017-11-06 20:09:03

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 6 listopada 2017 19:16:59 UTC+1 użytkownik Dirko napisał:
> Hejka. Na naszej działce właśnie zaczyna kwitnąć rododendron.
> Pozdrawiam fenomenalnie Ja...cki

W zasadzie nie da się zaprzeczyć, że wiosna się zbliża.

L.

4. Data: 2017-11-09 20:58:36

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.11.2017 o 19:55, Krycha pisze:

> [...]
> zmarnowane, nie będzie kwiatów wiosną)
>  i już owocuje jabłoń.
> Zdjęcia postaram się powiesić na jakiejś stronie.

Tutaj zdjęcia:
https://photos.google.com/share/AF1QipOix8SVdH8TGvav
rmyrsFWt_shwF8shxsBv_2XvQRKFBgJM_UV0qeznCQEIJ3vAzg?k
ey=RWdPc040aTdGN1pxdDczWm9TYlVkaEFsRU5PMUh3

Krycha.

5. Data: 2017-11-13 11:32:46

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Jesienne kwitnienie drzew owocowych (i nie tylko) wynika z ponownego pobudzenia do
wzrostu po (wybitnie w tym roku) suchym lecie - jesienne opady i brak przymrozków
oraz nasłonecznienie i kąd padania promieni słonecznych niemal identyczne jak wiosną
działają tak właśnie, że z pąków uśpionych rozwijają się kwiaty. Dobrze, że nie jest
to zjawisko masowe - mam nadzieję.
W wierzeniach ludowych wiąże się z tym peena wróżba, ale niezbyt przyjemna.

6. Data: 2017-11-13 11:36:12

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Także zbyt wczesne przycinanie drzew owocowych może je pobudzić do wzrostu i
kwitnienia - zwłaszcza przy takiej pogodzie jak obecnie.

7. Data: 2017-11-13 16:01:57

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.11.2017 o 11:36, i...@g...pl pisze:
> Także zbyt wczesne przycinanie drzew owocowych może je pobudzić do wzrostu i
kwitnienia - zwłaszcza przy takiej pogodzie jak obecnie.

Masz na myśli cięcie letnie drzew?
Jest zalecane.

Krycha

8. Data: 2017-11-20 10:40:08

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> W zasadzie nie da się zaprzeczyć, że wiosna się zbliża.

Hejka. Kwitnie kalina koralowa i truskawka ozdobna a tu nagle zaczął
dzisiaj sypać pierwszy śnieg.
Pozdrawiam przedzimowo Ja...cki

9. Data: 2017-11-20 16:35:31

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.11.2017 o 10:40, Dirko pisze:
> [...]
ps.com...

>    Hejka. Kwitnie kalina koralowa i truskawka ozdobna a tu nagle zaczął

Truskawka będzie mrożona. Do szampana! :-D

Pozdrawiam Krycha.

10. Data: 2017-11-28 10:37:05

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Letnie cięcie jest zalecane WARUNKOWO.