telefoniczny "molestowywacz"

1. Data: 2001-09-29 06:37:05

Temat: telefoniczny "molestowywacz"
Od: "CHANI" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

Witam :).
Jak Waszym zdaniem kobieta powinna zareagować na telefonicznego
"molestowywacza" ?

Właśnie ktoś taki do mnie zadzwonił i powiedział, co też chciałby
mi zrobić, a ja... może na razie nie zdradzę mojej reakcji,
grunt, że gość się rozłączył, chyba nie było to, czego oczekiwał:).

Co taka osoba chce osiągnąć? Po co dzwoni ? Jak zareagować,
żeby go skutecznie zniechęcić ?

--
+-------------------------+----------------------+ ^(>o<)^
+-------------------------+----------------------+ .()( )().

1. Data: 2001-09-29 07:36:53

Temat: Re: telefoniczny "molestowywacz"
Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik CHANI <c...@c...org> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
> grunt, że gość się rozłączył, chyba nie było to, czego oczekiwał:).
>
> Co taka osoba chce osiągnąć? Po co dzwoni ? Jak zareagować,

Witaj! Czy znasz go? Znasz jego numer?
Mam w tej kwestii przebogate doswiadczenia...
Tyle, ze to byla "ona".
Najlepsza metoda jest namierzenie drania i odarcie z anonimowosci....
A jak? Sa sposoby...
No wiec, znasz go?
pozdro.pepe

1. Data: 2001-09-29 07:51:28

Od: "CHANI" <c...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

PEPE <p...@p...fm> pisze:

> Witaj! Czy znasz go? Znasz jego numer?
Nie :) nie zadaję się ze zboczeńcami - przynajmniej taką mam nadzieję.
Myślę, że to była przypadkowa osoba, zadzwonił tylko raz.
I pewnie się to nie powtórzy.

Aha... teraz pomyślałam, że pytasz o to czy mi się ten nr pokazał -
- niestety nie, bo dzwonił na stacjonarny.

> Mam w tej kwestii przebogate doswiadczenia...
> Tyle, ze to byla "ona".
Kurcze, to kobiety też tak... ?

> Najlepsza metoda jest namierzenie drania i odarcie z anonimowosci....
> A jak? Sa sposoby...
Aż tyle energii poświęcać mi się nie chce.
Ale jestem ciekawa, jakie motywy kierują takimi osobami. Może ciekawość,
jak druga strona zareaguje ? A może chęć wywołania określonej reakcji ?
Jeśli tak, to jakiej ?

Jeśli znasz odpowiedź na te pytania, to zamieniam się w słuch :).
--
CHANI (sig zastępczy ;))

1. Data: 2001-09-29 09:06:05

Od: b...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

CHANI <c...@h...pl> naskrobal:
> Aha... teraz pomy?la?am, ?e pytasz o to czy mi si? ten nr pokaza? -
> - niestety nie, bo dzwoni? na stacjonarny.

Jesli jestes podlaczona do centrali cyfrowej (juz chyba glownie w gorach i
na mazurach sa analogowe) to wsrod uslug TPSA jest przekierowanie rozmow.
W TPSA dostaniesz ksiazeczke, w ktorej sa kody, jakie nalezy nacisnac na
telefonie aby przekierowac rozmowy na komorke.
Zapewne dzwonil z budki, ale kazda budka tel. ma tez swoj numer
i mozna goscia powoli namierzac (jesli oczywiscie to bedzie sie powtarzac).

Zwykle dla zartu...
ludzie maja rozne poczucie humoru.
Czasem chca wystraszyc...

--
,,odkad siegam pamiecia.. zawsze było cos nie tak..
w niełasce w ciągłym nieszczęściu los bil na oslep ... ''

1. Data: 2001-09-29 09:48:24

Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik CHANI <c...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9p3v8u$pit$...@n...tpi.pl...
PEPE <p...@p...fm> pisze:

> [...]

- niestety nie, bo dzwonił na stacjonarny.

> Mam w tej kwestii przebogate doswiadczenia...
Kurcze, to kobiety też tak... ?

> [...]
Ale jestem ciekawa, jakie motywy kierują takimi osobami. Może ciekawość,
jak druga strona zareaguje ? A może chęć wywołania określonej reakcji ?

Sposob z "przekierowaniem" rozmow przez tepse - na komorke opisany przez
biglamera, to rzecz warta zastosowania.Ja wlasnie w ten sposob namierzylem
intruzke - a bylo to ze dwa lata temu, i caly czas mam te funkcje w domowym
telefonie.Czasem sie przydaje w bardziej prozaicznych sytuacjach.
A co do mojego przypadku - byly to dziesiatki gluchych telefonow o
wszystkich mozliwych porach dnia i nocy...straaaaszne!!! Byla sprytna i
dzwonila wlasnie z budek telefonicznych, stad znam wiekszosc ich numerow w
okolicy ul Zelaznej w W-wie. Oczywiscie znalem te osobe, wiedzialem, ze to
ona, ale nie moglem jej tego udowodnic...czekalem cierpliwie az popelni
blad, no i popelnila.I wlasnie ten moment, gdy ja "zlapalem za reke",
spowodowal , ze zabawa przestala byc "atrakcyjna"...
Jak widzisz - tu troche to inaczej wygladalo niz Twoj przypadek.
Mysle jednak, ze motywy da sie podciagnac po jeden mianownik - to chec
poczucia, ze sie ma wladze nad przesladowana osoba...
I dlatego najlepsza obrona, jest atak...
U mnie poskutkowalo...
Pozdrawiam.Pepe.

1. Data: 2001-09-29 17:45:45

Od: Kamil Dziobek <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@n...pl napisał(a):

> [...]
> W TPSA dostaniesz ksiazeczke, w ktorej sa kody, jakie nalezy nacisnac na
> telefonie aby przekierowac rozmowy na komorke.

Co rozumiesz przez analogowe? Przekierunkowanie jest terz dostepne na
niecyfrowych...

> Zapewne dzwonil z budki, ale kazda budka tel. ma tez swoj numer
> i mozna goscia powoli namierzac (jesli oczywiscie to bedzie sie powtarzac).

Tylko ze sporo budek ma numery zastrzezone.... A jak sie ktos w takie rzeczy
bawi to wie.;-)
Pozdrawim
--
"Bądź żądny wiedzy a za to będą Cię kochać"
<http://www.paranauki.z.pl/> Oficjalna strona grupy pl.misc.paranauki

1. Data: 2001-10-03 12:35:49

Od: Robert Pyzel <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <3...@n...vogel.pl>
CHANI napisal(a):

> Witam :).
> Jak Waszym zdaniem kobieta powinna zareagować na telefonicznego
> "molestowywacza" ?
Policja (niemiecka) radzi zaskoczenie np.
-gwizdnij (gwizdkiem sędziowskim) w słuchawkę.
-uruchom sekretarkę (chodzi o szum taśmy, przy cyfrowej o "bipanie") i
powiedz, że rozmowa jest nagrywana w celu identyfikacji.
-powiedz, że właśnie przypalają Ci się naleśniki i niech chwilę poczeka,
bo muisz zgasić gaz.

Chyba postąpiłaś właściwie, przejełaś inicjatywę i popsułaś "zabawę".

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

1. Data: 2001-10-07 14:02:03

Od: m...@p...onet.pl (masoneczka) szukaj wiadomości tego autora

Pierwsza zasada: nie rozdawać pochopnie numerów telefonów
Druga zasada: zadzwonić samemu i przekonać sie kim jest osobnik pragnący
numeru telefonu
Czy to ujmą dla dziewczyny jest dzwonić do faceta?
Po trzecie: podać delikwentowi numer do sekstelefonu na 0 700 niech płaci
Po czwarte: wyłączyć na tydzień telefon komórkowy
Po piąte: zmienieć i zastrzec numer telefonu stacjonarnego

Czy to panowie z tej grupy są tacy molestujący :-) ja rozmawiałam przez tel
z dwoma panami grupowiczami i byli ok!!!

Pozdrawiam Ania

--

Zagraj z finalistkami
Miss Polonia [ http://miss.onet.pl/start.html ]

1. Data: 2001-10-10 11:26:01

Od: "CHANI" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

masoneczka <m...@p...onet.pl> pisze:

> Pierwsza zasada: nie rozdawać pochopnie numerów telefonów
nie rozdaję :)
ale co to za sztuka losowo wybrać jakiś nr telefonu i poczekać aż
odezwie się kobieta ?

> Druga zasada: zadzwonić samemu i przekonać sie kim jest osobnik pragnący
> numeru telefonu
> Czy to ujmą dla dziewczyny jest dzwonić do faceta?
tego nie rozumiem...

> Po trzecie: podać delikwentowi numer do sekstelefonu na 0 700 niech płaci
nie znam :)

> Po czwarte: wyłączyć na tydzień telefon komórkowy
skórka nie warta wyprawki :)

> Po piąte: zmienieć i zastrzec numer telefonu stacjonarnego
j.w.

> Czy to panowie z tej grupy są tacy molestujący :-) ja rozmawiałam przez tel
> z dwoma panami grupowiczami i byli ok!!!
nie sądzę - chociaż ja tylko z jednym na razie :)

pozdrawiam,
--
| /^ ) ( /^\ (\ ( ( | Under construction: | ( * * )
| \_ )~( )~( ) \) ) | http://www.chani.org | ((*))

Stan Theta, a skrócenie snu.
Iluzje...
sen