temperatura w lodówce

1. Data: 2002-11-09 09:46:36

Temat: temperatura w lodówce
Od: "Dry" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i stało się - kupiliśmy z lepszą połówką lodówkę. Ale po przesiadce z
rosyjskiego grata mogą odczytać i ustawić temperaturę. I tu napotykam się na
dziurę w umyśle - jaka powinna być temperatura w lodowce?

Pozdrawiam

Dry

1. Data: 2002-11-09 16:10:23

Temat: Re: temperatura w lodówce
Od: "Bogdan K" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziurę w umyśle - jaka powinna być temperatura w lodowce?

Zzzzzziiiiimmmmmmnnnnnnoooooooooo, bardzo
zzzzziiiiiiimmmmmmmnnnnnnnooooooooooo :)))

1. Data: 2002-11-10 02:38:09

Temat: Re: Re: temperatura w lodówce
Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"Bogdan K" <b...@p...onet.pl> writes:

> Zzzzzziiiiimmmmmmnnnnnnoooooooooo, bardzo
> zzzzziiiiiiimmmmmmmnnnnnnnooooooooooo :)))

zwykle w lodowce jest pare stopni powyzej zera.
(ile dokladnie zalezy od tego, jak bardzo chcesz miec produkty zimne i
jak ci odpowiada)

w zamrazalniku zwykle bywa ponizej -6
(znow, ile dokladnie zalezy od tego jak sobie zarzyczysz).

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2002-11-10 12:48:56

Od: "Dry" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w zamrazalniku zwykle bywa ponizej -6
> (znow, ile dokladnie zalezy od tego jak sobie zarzyczysz).

To ja wiem ale o ile w zamrażalniku im niżej tym lepiej to w lodówce
niekoniecznie (bo potrawy są za zimne). Jak znów ustawię sobie 7 stopni to
pewnie szybciej mi się coś popsuje (jedzenie oczywiście a nie lodówka).
Chodzi mi o ten właśnie złoty środek.

Pozdrawiam
Dry

1. Data: 2002-11-10 18:14:48

Od: Bydlę <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11/10/02 1:48 PM, in article aqlkii$dq9$...@n...tpi.pl, "Dry"
<d...@g...pl> wrote:

> [...]
> pewnie szybciej mi się coś popsuje (jedzenie oczywiście a nie lodówka).

u mnie srodkiem jest 5-18

tzn. plus piec w lodówce i minus 18 w zamrazalniku (wódka ma chyba wtedy
najlepsza konsystencje do picia "saute" ;-))

--
Bydlę

1. Data: 2002-11-10 22:42:42

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"Dry" <d...@g...pl> writes:

> [...]
> pewnie szybciej mi się coś popsuje (jedzenie oczywiście a nie lodówka).

z mojego doswiadczenia:
jak temperatura w lodowce za zimna, to mi zeby pekaja od picia mleka,
napojow etc. stamtad wyjetych.

jak za wysoka, to zwykle predzej sie psuje np. kielbasa i rozne
resztki obiadowe pochdozenia miesnego.

ja mam lodowke bez mozliwosci ustawiania temperatury w stopniach; mam
pokretlo a na nim skale od 1 do 9.

ustawilam sobie w koncu (metoda prob i bledow) na 6 i jakos to jest
optymalna temperatura.
nie wiem niestety ile to dokladnie w stopniach celsjusza bedzie.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net
http://pierdol.ninka.net/~ninka/

Kuchnie Szafy
Deska Berlinecka - Jak klasc?
Czy wentylacja z oknami szwedzkimi powinna miec przewiew na gorze okien?
Jaka pralka?
okna pcv