temperatura w lodowce

1. Data: 2008-04-15 09:51:30

Temat: temperatura w lodowce
Od: "newsy" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam pytanie ile stopni powinno byc w lodowce?, bo niby chodzi na okralglo
agregat, na tylnej sciance pojawia sie szron, a jednak zona caly czas
twierdzi ze nie chlodzi wogole, i fachowca chce wzywac, a za sam dojazd i
sprawdzenie chca 200 zl

2. Data: 2008-04-15 10:51:57

Temat: Re: temperatura w lodowce
Od: "Justyna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> agregat, na tylnej sciance pojawia sie szron, a jednak zona caly czas
> twierdzi ze nie chlodzi wogole, i fachowca chce wzywac, a za sam dojazd i

+ 4 ? Coś koło tego, ale ja zauważyłam, że działanie lodówki zależy od
temperatury otoczenia, np. latem w upały chłodzi gorzej. Może macie bardzo
ciepło w domu. W lodówce jest takie pokrętło do ustawiania temp. i jak jest za
wysoka, to można przestawic na lepsze chłodzenie. Musicie popróbowac.

Justyna

3. Data: 2008-04-15 14:45:45

Od: Olek <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ch%C5%82odziarka

4. Data: 2008-04-16 11:19:41

Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Kwi, 11:51, "newsy" <n...@o...pl> wrote:
> [...]
> agregat, na tylnej sciance pojawia sie szron, a jednak zona caly czas
> twierdzi ze nie chlodzi wogole, i fachowca chce wzywac, a za sam dojazd i

Ja mam w lodowce +5, zamrazarka -18.

Agregat wlacza sie rzadko.

Pozdrawiam
RAfal

5. Data: 2008-04-16 14:50:12

Od: "aliali " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

newsy <n...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> agregat, na tylnej sciance pojawia sie szron, a jednak zona caly czas
> twierdzi ze nie chlodzi wogole, i fachowca chce wzywac, a za sam dojazd i

Może zdarzyć się rozszczelnienie układu chłodniczego, wtedy są takie objawy.
Widoczne wybrzuszenie tylnej ściany. Wtedy to tylko zakup nowej. Ja miałem na
szczęście na gwarancji.

6. Data: 2008-04-17 08:27:03

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Włóż termometr i sprawdź. Jak będzie poniżej +5 to jest ok. Sprawdź, czy
światło sie gasi po zamknięciu, bo 15 watowa żarówka potrafi nieźle zespuć
efekt chłodniczy
Jacek
PS
porządne odmrażanie też by się przydało. Przez porządne rozumiem takie, że
stopi sie też lód po niewidocznej stronie parownika, a nie tylko od
wewnątrz. Polecam otworzyć lodówkę, opróżnić i puścic wentylator (taki
zwykły bez grzania) na kilka godzin.

200pln za czyszczenie piecyka gazowego Junkers
cyklinowanie
meble orzech
Alergik w domu
Pralka - inne podejście