tesknota

1. Data: 2002-10-28 14:26:17

Temat: tesknota
Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czy jest jakis sposob,aby przestac tesknic?...
Moj chlopak wyjechal na dwa miesiace do Londynu w celach zarobkowych.Minal
dopiero jeden dzien ,a ja nie moge przestac myslec o niczym innym.W klasie nie
moge znalesz jezyka z innymi,w ogole nie mam przyjaciol...,czuje sie potwornie
sama.Nie wiem,czy wytrzymam te dwa miesiace jego pobytu w Londynie.
Jak moge przestac tesknic i nie zadreczac sie myslami o samotnosci?...

Kasia

1. Data: 2002-10-28 14:58:08

Temat: Re: tesknota
Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28 Oct 2002 15:26:17 +0100, n...@p...onet.pl napisał/napisała:
> Jak moge przestac tesknic i nie zadreczac sie myslami o samotnosci?...

Poszukac nastepnego..
2 miesiace sa niczym w porownaniu do pol roku czekania na nic.. bo jej sie
odwidzialo ;)

Ps. Sorki ale mam alergie na GB i rozstania par na dluzej niz 2tyg.

--
* 2 miesiace niepewnosci * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

1. Data: 2002-10-28 15:05:18

Od: GoNiA <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Oct 2002 15:26:17 +0100, n...@p...onet.pl wrote:

[...]

Szukasz troszke dziury w calym... z tego co piszesz wnioskuje ze
jestes z nim bardzo szczesliwa... a Ty tu piszesz o samotnosci...co to
sa dwa miesiace w porownaniu z kilkoma latami... i do tego jesli np
ktos nie zaznal jeszcze tego uczucia, ktore Ty jzu mialas/masz
szczescie doswiadczyc...
Musisz postarac sie zyc teraz innymi sprawami... idz ze znajomymi do
knajpki jakiejs, na dyskoteke i nastaw sie na dobra zabawe, a nie na
to, ze jego przy tobie nie ma, wiec nie bedziesz potrafila o niczym
innym myslec i tym samym nie bedziesz potrafila sie bawic. widzisz on
na pewno tez za Toba bardzo teskni, a jest w gorszej sytuacji, bo to
on wyjechal, do obcego kraju, z dala od ciebie znajomych, a Ty jestes
u siebie... zawsze mozesz sobie znalesc zajecie samej albo z innymi...
Pomysl tez, ze teraz bedziesz miala wiecej czasu na nauke...(wiem, to
nie pocieszenie hih... ale tak jakos pomyslalam)

no i piszesz tez, ze minal dopiero jeden dzien... wlasnie jeden... a
zobaczysz, ze z biegiem dni...to bedzie dla Ciebie latwiejsze...bo nie
bedziesz juz tak tesknila... teskota wiadomo ze bedzie caly czas...
ale jzu za pare dni, bedziez umiala odpowiednio funkcjonowac... a
nastapi to szybciej jesli bedziesz tego chciala, a nie uzalala sie nad
soba, ze teraz nie masz przy sobie nikogo, czujesz sie zamotna itp...
tak moze nie byc pzrez te dwa meisiace, jesli tylko sama bedziesz tego
chciala!
Troszke optymizmu:)
PAp:)))

--
Pozdrawiam, GoNiA

1. Data: 2002-10-28 16:54:42

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_JEST_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał:

> Czy jest jakis sposob,aby przestac tesknic?...
> Moj chlopak wyjechal na dwa miesiace do Londynu w celach zarobkowych.Minal
> dopiero jeden dzien ,a ja nie moge przestac myslec o niczym innym. [.............]

Pierwszy dzień jest najgorszy. Naprawdę.

--
Sławek

1. Data: 2002-10-28 19:25:33

Od: j...@d...one.pl (John Dreamer) szukaj wiadomości tego autora

:: n...@p...onet.pl:

> [...]
> sama.Nie wiem,czy wytrzymam te dwa miesiace jego pobytu w Londynie.
> Jak moge przestac tesknic i nie zadreczac sie myslami o samotnosci?...

To chyba dobry objaw, że tęsknisz. Niezależnie od tego - uczucie
tęsknoty będzie się raczej zmniejszało. Albo przynajmniej będzie
mniejsze niż na samym początku. Pomyśl też o dobrej stronie rozłąki -
wyobraź sobie Waszą radość, kiedy znów będziecie razem...

--
John Dreamer
...riding through the dark...

1. Data: 2002-10-28 19:50:47

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

<n...@p...onet.pl> w
news:69fa.000003c9.3dbd4908@newsgate.onet.pl napisał(a):

> Jak moge przestac tesknic i nie zadreczac sie myslami o
> samotnosci?...

Jak udawalo Ci sie przezyc gdy go nie znalas?! Z tego co piszesz to wydaje
sie wprost niemozliwe. A nie wierze, abys znala go od zawsze ;)

Ja sie w sumie na milosci nie znam - nieczuly, zimny dran ze mnie. Ale tak
sobie mysle... czy to jest milosc, czy tez pozadanie? Zawsze zdawalo mi
sie, ze gdy sie kogos kocha nosi sie go w sercu (te wszystkie serduszka
przebite strzala to symbolizuja). W takim wypadku nawet tysiace kilometrow
nic nie znacza. Jasne - jakas tesknota jest, ale zeby az taka? Jego przy
Tobie nie ma, nie mozesz go dotknac - tylko tyle. Dla emocji zas nie ma
barier. Tym bardziej w dzisiejszych czasach chocby dzieki telefonowi
(mozna sobie szeptac czule slowka do ucha). Czy wiec wszystko opiera sie
na kontakcie fizycznym? Jesli tak to chyba jednak pozadanie. Swoja droga
wlasnie z glosnikow przedrzeznia mnie M. Grechuta pytajac czy to jest
przyjaz, czy to jest kochanie. Ale nic z tego - ja ten post zaczalem przed
nim wiec podtrzymuje swoje pytanie ;)

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-10-29 00:13:41

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

niewidomy_kot:
> Jak moge przestac tesknic i nie zadreczac sie myslami
> o samotnosci?...

Staraj sie bardziej ufac i wierzyc w sensownosc powodu tej rozlaki.

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2002-10-29 13:41:04

Od: "Gosia" <g...@e...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

<n...@p...onet.pl> wrote in message

> Czy jest jakis sposob,aby przestac tesknic?...
> Moj chlopak wyjechal na dwa miesiace do Londynu w celach zarobkowych

ze swojej strony moge doradzic Twojemu chlopakowi,zeby kupil sobie "The
Eastern Europe CALLING CARD "
?5 -mozna rozmawiac z Polska az 100 min.!
Ja osobiscie niedawno odkrylam ten wynalazek,naprawde rewelacja,polecam i
pozdrawiam.

sarna

(mieszkam od Londynu jakies 40 km)
W razie czego polecam swoja pomoc-na priva)

1. Data: 2002-10-29 13:44:45

Od: "Gosia" <g...@e...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-10-29 19:47:23

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet"
> Staraj sie bardziej ufac i wierzyc w sensownosc powodu tej rozlaki.

Ty o rozsądku a ta dziewczyna o bezgranicznych emocjach :-)

--
Pozdróweczka
Ania vel Masoneczka

Mam problem - latam - ale nie wiem gdzie polecieć ...
Samoakceptacja
Mam problem...
Jak zostać psychoterapeutą?