testosteron

1. Data: 2000-08-15 19:47:15

Temat: testosteron
Od: "zenobiusz" <p...@b...gnet> szukaj wiadomości tego autora

czesc. mam tutaj u siebie w bloku rodzine nie normalna. Maz leje zone. niby
rzecz powszechna ale tutaj to juz przechodzi ludzkie pojecie. co popije a
najzadzniej raz w tygodniu sobota leje ja i dalej rozne scenariuszze sa. ona
juz przywykla ale czasami to ucieka z domu. nie raz nocuje na dworze (nawet
zima), kiedys przxyjezdzala poliscja zabierala go dawala mu wpiernicz ale
przywozili go i on jeszcze mocniej ja leje.

Dlaczego na medycyne otoz zastanawiam sie jak by go zresocjalizowac. mowi
sie ze w jadrach wytwarzany jest testosteron czy jak by muj obciac na
poczatku jedno to by to dalo jako taki efekt? moze potrzeba 2 obciac?

2. Data: 2000-08-19 20:34:46

Temat: Re: testosteron
Od: o...@p...com szukaj wiadomości tego autora

zenobiusz wrote:

> [...]
> sie ze w jadrach wytwarzany jest testosteron czy jak by muj obciac na
> poczatku jedno to by to dalo jako taki efekt? moze potrzeba 2 obciac?

Moze na poczatek wypchnac go przez okno?
utopic w Wisle?
zupa z muchomora sromotnikowego?
Pozdrawiam
Jacek

3. Data: 2000-08-22 18:31:01

Od: m...@p...onet.pl (Miłosz Mikołajski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ona

mowi

> Moze na poczatek wypchnac go przez okno?

Nie widzisz, ze facet chce cos inteligentnego, a ze sam nie wymysli, to sie
madrzejszych pyta:)))))))))

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

4. Data: 2000-08-22 18:48:14

Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

zenobiusz wrote:

> [...]
> mowi sie ze w jadrach wytwarzany jest testosteron czy jak by muj
> obciac na poczatku jedno to by to dalo jako taki efekt? moze potrzeba

Super. :)
A niektorym to mozna rece obcinac, zeby w klawiature nie mogli stukac.

--
Dariusz Laskowski Minelo juz troche czasu od mojego debiutu
GG#10616 w Usenecie. Nadszedl czas aby Wam ujawnic

Co to jest ?
mocznica , prosze o rade !!!
Komary - Pomocy !!!
praca w Norwegii