testy

1. Data: 2002-05-24 15:45:05

Temat: testy
Od: "Boris" <b...@s...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie odnosnie testow przeprowadzanych w trakcie rekrutacji
a wlasciwie jednego:)

5 serii pytan po 20 - czas 20 minut
test z gatunku "graficznych" - tak bym go nazwał, a raczej obrazkowych
z pozoru wydaje sie banalny ale......

wyglada mniej wiecej tak:
pytanie 1
na gorze spory kwadrat z jakims wzorkiem ( dajmy na to kratka jak w
zeszycie ) z jednym wycietym miejscem
a pod spodem kilka kwadratow takiego rozmiary jak to wyciete miejsce z
roznymi wzorkami ( kropki, linijki itp. oraz miedzy innymi kwadrat z
wzorkiem pasujacym do tego na górze )
zadanie: wybrac pasujacy kwadrat

i tak do samego konca, zmieniaja sie wzorki i wzrasta poziom trudności.

nie zapisalem sobie jak ten test sie nazywa, no i ciekawi mnie co on bada :)
pewnie jakis z gatunku badajacego osobowosc :) ale nie mam pojecia a jestem
po prostu ciekawy

Co do nazwy to hmmm... test matryc ravena ??? jakos mi sie tak kojazy ale
100% pewnosci nie mam.
Na pewno bylo w nazwie nazwisko :)

jesli ktos moze mnie naprowadzic, podeslac jakiegos linka czy cos ( chociaż
nazwa testu, czy jak ) to ja bardzo prosze o info.

będe dzwięczny
boris

1. Data: 2002-05-24 16:00:56

Temat: Re: testy
Od: "take5" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boris" <b...@s...katowice.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> a pod spodem kilka kwadratow takiego rozmiary jak to wyciete miejsce z
> roznymi wzorkami ( kropki, linijki itp. oraz miedzy innymi kwadrat z

Stary , ja nawet treści nie rozumiem, a co dopiero rozwiązać...

http://wiem.onet.pl/wiem/010a7e.html
http://www.practest.com.pl/tmr.html
http://venus.wis.pk.edu.pl/~danio/psycho.htm <----tu jeszcze nic nie ma,
ale świetny obrazek ktoś .... zrobił
http://www.medjugorje.hr/istrazivanjavidiocipl.htm < --- też dobre, ale
inaczej

itd.
a w ogóle to http://www.google.com.pl/ < --- tu się szuka.

- Piotrek

1. Data: 2002-05-25 06:51:36

Od: "Andr3as" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boris" <b...@s...katowice.pl> napisał w wiadomości

> Co do nazwy to hmmm... test matryc ravena ??? jakos mi sie tak kojazy ale
> 100% pewnosci nie mam.
> Na pewno bylo w nazwie nazwisko :)

"progresywne matryce Ravena" ... test mierzy inteligencje plynna (ta
niezalezna od doswiadczenia), a uzupelnianie wzoru czy figury to tylko jeden
z podtestow...

1. Data: 2002-05-25 11:33:20

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> Co do nazwy to hmmm... test matryc ravena ??? jakos mi sie tak kojazy ale
> 100% pewnosci nie mam.

Tak to ten test lub jakaś jego wariacja.
Mierzy inteligencję płynną (dostrzegania abstrakcyjych relacji niezależnie
od posiadanej wiedzy)

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek