testy alergiczne

1. Data: 2003-12-12 13:30:20

Temat: testy alergiczne
Od: "Ela" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
mam wlasnie pytanko odnosnie testow. Moja corka 6 lat wlasnie niedlugo ma
isc na takie testy, czy to boli i na czym to polega?
dzieki
Ela

2. Data: 2003-12-12 15:12:24

Temat: Re: testy alergiczne
Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam wlasnie pytanko odnosnie testow. Moja corka 6 lat wlasnie niedlugo ma
> isc na takie testy, czy to boli i na czym to polega?
> dzieki

zakładam że będą to testy punktowe a nie plastry , u dziecka może być to
troche męczące bo trwa to troche , ale nie można powiedzieć że boli , raczej
śwędzi i piecze , a polega to na tym że igiełką podrywa się naskórek na wew
stronie rąk (czasem też plecy) i pokrywa się to miejsce alergenem , potem
trzeba odczekać jakiś czas (znieść pieczenie i swędzenie) , potem odczyt i
do domu.To tak w skrócie:)

pozdr Magda

Badania hormonalne
choroba Peyronie
Leczenie stomatologiczne
alergia na zime?
Zapalenie spojówek spowodowane przez pasożyta Demodex?