tiramisu

1. Data: 2002-03-19 22:58:12

Temat: Re: tiramisu
Od: "KurCzaCzeK" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mam taki program do odzyskiwania plików ;)

Pozdrowienia KurCzaCzeK

1. Data: 2002-03-19 22:59:44

Temat: tiramisu
Od: "Kasia Sobkowiak" <k...@a...thx-za-spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostalam spolszczony przepis na tiramisu ale wydaje sie byc w porzadku...

paczke biszkoptow waniliowych nasaczyc w roztworze kawy (bron Boze nie
rozpuszczalnej) i amaretto w stosunku 4/1. Na to do blachy wlozyc smietane
kremowke, ubita na gesta piane :) Posypac kawa i czekolada i mniam do kawy
:))

proste ale doooobre :)

A moze Wy znacie jakis inny przepis?

Pozdrawiam

Kasia Sobkowiak

--
... Katarzyna Sobkowiak ... ... k.sobkowiak(@)atelier.pl ...
... Wirtualny Gdańsk ... http://www.wirtualny.gdansk.pl/ ...

1. Data: 2002-03-19 23:55:23

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Sobkowiak" <k...@a...thx-za-spam.pl> napisał w
wiadomości news:a78ei6$3ib$1@news.tpi.pl...
> A moze Wy znacie jakis inny przepis?

Bez mascarpone? Chyba ktoś za bardzo się postarał spolszczyć.

--
Konrad J. Brywczyński

"Nie tylko rozmiar sie liczy! Każda dziewczyna ci to powie."
Ł. Jakubowski

1. Data: 2002-03-20 07:19:42

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a...@K...Brywczynski...

> Bez mascarpone? Chyba ktoś za bardzo się postarał spolszczyć.
>
> --
> Konrad J. Brywczyński

No wlasnie! Ktos tu probuje wpuscic ludzi w maliny! Baz mascarpone ani rusz
(inna sprawa, ze po mascarpone wszelkie "rusz", zwlaszcza 4litery trudno
przychodzi)

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-03-20 08:28:50

Temat: Odp: tiramisu
Od: "Magda S" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

robilam wielokrotnie tiramisu i z mascarpone, i z serkiem Toska Figura zami
ast mascarpone. Szczerze? Nie widzę żadnej różnicy, poza kosztami :-).

Pozdrawiam,

Magda

1. Data: 2002-03-20 09:19:52

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda S" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> robilam wielokrotnie tiramisu i z mascarpone, i z serkiem Toska Figura zami
> ast mascarpone. Szczerze? Nie widzę żadnej różnicy, poza kosztami :-).

Tę dyskusję też jużtu mieliśmy. Ale przyznasz, że jednak użyłaś serka, a nie
ubitej śmietany, prawda? Ten przepis to po prostu bita śmietana z biszkoptami
a nie żadne tiramisu. Nawet udawane.

--
K o n r a d J . B r y w c z y ń s k i
private velvet animal oldsmobile mind

1. Data: 2002-03-20 09:35:05

Od: "Kasia Sobkowiak" <k...@a...thx-za-spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magda S" <bkaras(at)pro.onet.pl> napisał

> robilam wielokrotnie tiramisu i z mascarpone, i z serkiem Toska Figura
zami
> ast mascarpone. Szczerze? Nie widzę żadnej różnicy, poza kosztami :-).

wiecej szczegolow prosze z tym serkiem, jakos doprawialas czy polozylas
po prostu?

Pozdrawiam

Kasia Sobkowiak

1. Data: 2002-03-20 10:49:07

Od: "Magda S" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia Sobkowiak <k...@a...thx-za-spam.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:a79k26$1mf$...@n...tpi.pl...
> wiecej szczegolow prosze z tym serkiem, jakos doprawialas czy polozyla
> po prostu?

Mieszam go z żółtkami i cukrem pudrem, na koniec delikatnie łączę z ubitą pi
aną z białek.

Pozdrawiam,

Magda

1. Data: 2002-03-20 19:23:06

Od: "ek" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moze Wy znacie jakis inny przepis?

a moze ktoś podał by przepis na prawdziwe tiramisu z mascarpone?
pozdrawiam i czekam na przepis :)))
e.k.

W takiej kuchni nawet najgorsze potrawy smakują wspaniale
Ktokolwiek słyszał, ktokolwiek wie....
Piekarnik.
zupełne OT/ apel o pomoc
Szalotki ??