tkanina rodz. IV - jakieś doświadczenia ?

1. Data: 2007-04-15 14:26:13

Temat: tkanina rodz. IV - jakieś doświadczenia ?
Od: Ra <...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem przed wyborem sofy: skóra lakierowana albo tkanina rodz. IV
(chyba już najlepsza, pokryta teflonem). Kolor jak najaśniejszy. Skórę
łatwo utrzymac w czystości. Poduchy w tkaninie są miększe i ogólnie
jakby przyjemniejsze. Ktoś może posiada sofą w takiej tkanienie ?
Ogólnie przymierzam sie sofy firm dan wex, niestety remo meblomaku które
mi się najbardziej podobało z niedużych soft jest bardzo twarde

2. Data: 2007-04-15 19:36:55

Temat: Re: tkanina rodz. IV - jakieś doświadczenia ?
Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Apr 15, 4:26 pm, Ra <w...@s...pl> wrote:
> jestem przed wyborem sofy: skóra lakierowana albo tkanina rodz. IV
> (chyba już najlepsza, pokryta teflonem).

Nie wiem jak to z teflonem, ale moja luba zaprotestowała przeciw
wszelkim skórom i skóropodobnym bo a. niszczy się stosunkowo szybko
jeśli można kupić bez zastanawiania się nad kredytem a co ważniejsze
jest zimna w dotyku co dla kobiety wrażliwej ma kolosalne znaczenie.

--
ZZ@private

czym myc panele?
wspólnota, remont i kto zapłaci :-]