tłusta plama na sciance karton-gips

1. Data: 2005-06-24 12:32:43

Temat: tłusta plama na sciance karton-gips
Od: "rd" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Niestety tak się zdarzyło, że poplamiłem ściankę z karton gipsu czystym
olejem jadalnym. Ścianka jest pomalowana Dekoralem Akrylit W. Niestety nie
pomogło mycie, ani nawet próba zamalowania - tuż po zamalowaniu było ok, ale
jak farba wyschła plama znów wyszła na wierzch. Co robić????

2. Data: 2005-06-24 15:39:26

Temat: Re: tłusta plama na sciance karton-gips
Od: --+ sa+an +-- <s...@6...il> szukaj wiadomości tego autora

rd napisał(a):
> [...]
> pomogło mycie, ani nawet próba zamalowania - tuż po zamalowaniu było ok, ale
> jak farba wyschła plama znów wyszła na wierzch. Co robić????

Ja zrobiłem kiedyś u siebie tak:

Na plamę przykleiłem taśmę klejącą matową (jako izolacja od tłuszczu).
Potem na to szpachla (b. cienka warstwa), a na koniec szlifik i
malowanie. Nie ma śladu.

Tylko zrób dokładnie, a jak nie jesteś techniczny, to poproś żonę! ;)

3. Data: 2005-06-24 23:08:54

Od: "Rubi" <R...@n...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"--+ sa+an +--" <s...@6...il> wrote in message

> [...]
> Nie ma śladu.
>
> Tylko zrób dokładnie, a jak nie jesteś techniczny, to poproś żonę! ;)

A moze Unigrunt a pozniej malowanie?

4. Data: 2005-06-26 11:20:56

Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rd" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Niestety tak się zdarzyło, że poplamiłem ściankę z karton gipsu czystym
> olejem jadalnym. Ścianka jest pomalowana Dekoralem Akrylit W. Niestety
> nie
U mnie pomogło dwukrotne pomalowanie lateksową Grunt Śnieżką. Od tygodnia
plamy nie ma :)
Wojtek

5. Data: 2005-07-11 08:31:17

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rd" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
Witam,
U mnie pomogło 2 krotne pomalowanie białą olejną (mat).
pozdrawiam
Chiron

Glosny sasiad
lodowka glosno dziala