tłuste plamy

1. Data: 2004-10-09 18:22:45

Temat: tłuste plamy
Od: "igunia" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Nie wiem czy to odpowiednia grupa, ale moze ktos mi pomoze. Napiszcie proszę
jakie macie sposoby na usuwanie tłustych plam z ubran. Mąż kupił sobie
kurtke i juz pierwszego dnia synek przyłożył do niej brudną buzię (czyt.
tłustą ;) No i nie wiemy co zrobic - wrzucic od razu do pralki (da to cos?)
czy zapierac miejscowo, a jezeli tak to czym? Wygooglowalam ze ktos spiera
takie plamy "Ludwikiem", ale czy ja wiem ...

I.

1. Data: 2004-10-10 09:55:44

Temat: Re: tłuste plamy
Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy zapierac miejscowo, a jezeli tak to czym? Wygooglowalam ze ktos spiera
> takie plamy "Ludwikiem", ale czy ja wiem ...

Prosze zastosowac ludwik napewno pomoze

gdzie kupić tapety?
małe robaczki w miszkaniu
Lodówka "ARISTON MBA 3832V"-problem
Utrzymanie chodnika prawie graniczącego z działką
Garść pytań o RAYPATH