tluste plamy na lastriko,help!

1. Data: 2003-09-23 11:06:10

Temat: tluste plamy na lastriko,help!
Od: "grzesior" <g...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam na tarasie lastriko (taka kamienna plyta, cos a'la jak na nagrobkach) i
poplamilem to grilujac tluszczem :(
zmylem to woda z proszkiem i cifem ale oczywiscie nie puscilo :(
Macie jakies sugestie??
Troche juz poguglowalem ale bez skutku :(
Licze na Was
grzes

1. Data: 2003-09-23 17:02:25

Temat: Re: tluste plamy na lastriko,help!
Od: "Grzegorz Wybierzynski" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Powinien pomóc preparat o nazwie OXYBAN E4 można go nabyć w sklepach z
materiałami budowlanymi. W opisie przeczytasz: Płyn do usuwania zabrudzeń z
betonu, śladów zaprawy z cegieł klinkierowych, glazury i narzędzi. Preparat
polecił mi sprzedawca kiedy szukałem skutecznego środka do czyszczenia płyty
nagrobkowej z zabrudzeń parafiną ze zniczy. Polecam z całą
odpowiedzialnością. Życzę sukcesów.
Greg.

1. Data: 2003-09-24 06:52:02

Od: "Magdalena Krysa" <m...@k...simplusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Wybierzynski" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
płyty
> nagrobkowej z zabrudzeń parafiną ze zniczy. Polecam z całą

Czy moglbys jeszcze podac przyblizona cene tego cuda? I ile tego jest w
dostepnych opakowaniach?
Zolwica

1. Data: 2003-09-24 09:10:48

Od: "grzesior" <g...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
płyty
> nagrobkowej z zabrudzeń parafiną ze zniczy. Polecam z całą

dzieki za pomoc
jednak jako z natury oszczedny (czytaj skapy) sprobowalem actonem ktorego
akurat mam pod dostatkiem i puscilo
pzdr
grzes

Pralki ELECTROLUX - kto pomoze zidentyfikowac modele ?
Lodówka i kuchenka INDESIT, pralka BRANDT
No i kupiłem :) Zmywarka Bosch
Obudowanie schodów drewnem?-PORADZCIE...
gdzie najtaniej welna mineralna lub wata szklana