to ja, przepraszam:)P

1. Data: 2002-01-05 10:16:53

Temat: to ja, przepraszam:)P
Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

że mnie nie było i nieutrudniałem wam egzystowania na tym świećie bo miałem
problemy z moim kompusiem, formatowałem drania.
ale i tak szybko go zrobiłem i będę was gnęgił i męczył jeszcze długi czas
prosze o adres mapki p.s.p bo nie pamiętam go no i muszę zobaczyć czy admini
mnie nie wyrzucili bla ha ha ha ha 8))PP

no to pozdro już od niedzieli będę aktywny jak reaktor czarnobylski /
czernobylski

sensej

--
To jest to, co tygryski lubią najbardziej!
Viadro

1. Data: 2002-01-05 22:58:49

Temat: Re: to ja, przepraszam:)P
Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> prosze o adres mapki p.s.p bo nie pamiętam go no i muszę zobaczyć czy admini
> mnie nie wyrzucili bla ha ha ha ha 8))PP

Niestety Alfred Cie wrzucil (moze ktos inny?) co mam
mu zdecydowanie za zle :-)))

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@w...pl <|> http://www.wr.pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2002-01-06 01:43:35

Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wilczek" <w...@i...com> napisał w wiadomości

> Niestety Alfred Cie wrzucil (moze ktos inny?) co mam
> mu zdecydowanie za zle :-)))
>
> --
> -=Pozdrowionka=-
>
> Wilczek
> w...@w...pl <|> http://www.wr.pl
> ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

Chyba Ty Wilczku niedowidzisz;)
E.

1. Data: 2002-01-06 11:55:41

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dobra moi kochani nedoczytający, proszę o a-dres grupska w interku. jest to
mniej więcej tak ważne jak yyyyyyyy jak no ale jest ważne proszęęęęę o
adersa

1. Data: 2002-01-06 18:01:08

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba Ty Wilczku niedowidzisz;)
> E.

Patrze na mapke pod Olsztyn i widze jakies
Viadro z gwiazdka...

Mowisz, ze to jakies zludzenie optyczne ;-) ?

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@w...pl <|> http://www.wr.pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2002-01-07 15:59:09

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie tam nie ma wiadra z gwiazdką tam js Viaderko ze śnieżynką bo u nas jest
pełno śniegu ;PPP

--
To jest to, co tygryski lubią najbardziej!
Viadro
u...@i...pl

Snowboard, narty... co stoi za ta fascynacja?
Cholernie długie i cholernie smutne...
Konflikt (?!)
Transgresja
Jak pomoc