to mnie nie interesuje?

1. Data: 2005-12-30 09:54:15

Temat: to mnie nie interesuje?
Od: "ksRobak" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Newsgroups: news:pl.sci.filozofia
Subject: notpron

2. Data: 2005-12-30 19:22:34

Temat: Re: to mnie nie interesuje?
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Newsgroups: news:pl.sci.filozofia
> Subject: notpron
> http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.sci
.filozofia&tid=8257437

> Edward Robak*

buhahahahaha
buheheheh
buhii

Szczęścliwego Nowego... hm Ognistego Psa :-)

-----------------
Pozdrwiam
Ewa
P.S Wtajemniczeni wiedzą, o co chodzi,
niewtajemniczonych zapraszam na
http://tinyurl.com/dk4vh

3. Data: 2005-12-30 20:24:47

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.sci
.filozofia&tid=8257437

> buhahahahaha
> buheheheh
> buhii

- ostatnio prawie nie ma halucynacji na grupie ale pojawiają się inne
interesujące zjawiska...

4. Data: 2005-12-30 20:35:33

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PowerBox" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> - ostatnio prawie nie ma halucynacji na grupie ale pojawiają się inne
> interesujące zjawiska...

Znałem kiedyś faceta który był alfą wg. Twojej definicji (Stąd też mje
niezprzeczanie Twojej teori) .... on by takiego posta nie napisał.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

5. Data: 2005-12-30 20:49:56

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Znałem kiedyś faceta który był alfą wg. Twojej definicji (Stąd też mje
> niezprzeczanie Twojej teori) .... on by takiego posta nie napisał.

- Mój kolega alpha też nie napisał tego posta co ja napisałem - a ja beta
napisałem.
Zapytaj kolegi, czy napisałby takiego posta jakiego Ty wysłałeś ;-)

A przy okazji - taki alpha to jeden na ilu beta przypada Twoim zdaniem?

6. Data: 2005-12-30 21:02:33

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> - Mój kolega alpha też nie napisał tego posta co ja napisałem - a ja beta
> napisałem.

Ale to Ty napisałeś, że na dyskotece "wszystkie Twoje"

> Zapytaj kolegi, czy napisałby takiego posta jakiego Ty wysłałeś ;-)

Nie mogę. Od dawna nie jest moim przyjacielem. Zapomniałeś dodać że alfy to
przy okazji "skurwiele", lub być może jeszcze o tym nie wiesz :)

> A przy okazji - taki alpha to jeden na ilu beta przypada Twoim zdaniem?

Na oko to 1:15 000 - powaga
... jest się o co bić :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

7. Data: 2005-12-31 10:16:32

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski; <dp45ho$4c0$1@inews.gazeta.pl> :

> Użytkownik "PowerBox" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Znałem kiedyś faceta który był alfą wg. Twojej definicji (Stąd też mje
> niezprzeczanie Twojej teori) .... on by takiego posta nie napisał.

Się wetnę. Też znałem - jego problemem było to, że potrafił oddziaływać
bezpośrednio na ludzi [choć fakty udowodniły, że miał mylne wrażenie co
do długookresowych skutków tego oddziaływania, a może w ogóle nie
kierował się skutkami długookresowymi i niebezposrenimi ;)], ale w
szarej strefie jego życia kryły się "uzależnienia", którymi utrzymywał
swoją "stabilność". Mz. gdyby przyjrzeć się niektórym alfa, to wyszłoby,
że własną "pozycję" muszą okupić w jakiś sposób - czyli ich
pozycja/charakter to stan chwilowy wynikający z działań
"stabilizujących" niewidocznych dla obserwatora.

Flyer

8. Data: 2005-12-31 14:42:00

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozycja/charakter to stan chwilowy wynikający z działań
> "stabilizujących" niewidocznych dla obserwatora.

Problemem alfy, jest konieczność utrzymywania non-stop "gotowości bojowej".
Zdobywanie pozycji przychodzi mu bez trudu, natomiast utrzymanie pozycji
wymaga sporo wysiłku. Jeżeli w otoczeniu alfy pojawia się osobnik nie dający
się zdominować, to alfa _musi_ jak najszybciej pozbyć się tego osobnika ze
swojego otoczenia - musi jednak zrobić to w taki sposób, aby nienadwerężyć
swojego wizerunku.

--
Na post po zbóju zaprosił
P.D.

9. Data: 2005-12-31 15:40:45

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski; <dp657k$39s$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]
> swojego otoczenia - musi jednak zrobić to w taki sposób, aby nienadwerężyć

I na tym właśnie polega ułomność takich definicji. W opisanym przypadku
to był klasyczny psychotyk, który z racji wzrostu, głosu, wyrazu twarzy,
ubioru, wyuczonej sylwetki i wyuczonych zachowań odgrywał rolę
twardziela. Na marginesie wyuczył się ich prawdopodobnie w okresie
dużego picia, więc były skażone fałszem, a kwestia tego, że wtedy nikt
mu nie przywalił była konsekwencją działania w grupie, a nie jego
własnych cech - weź czterech osiłków, ustaw za sobą i już możesz uczyć
się, jak grać twardziela - po okresie nauki - jeżeli jesteś odpowiedniej
postury, to zyskujesz odpowiedni produkt dodany, jeżeli jesteś knypkiem,
to rzeczywistośc szybko "naprostuje" Twoje mylne nastawienie. ;)

Dodatkowo w opisanej sytuacji nigdy nie zdobył pewności kto mu zagraża i
jak zdobyć dominację - tak wygląda rzeczywistość środowiska pracy, a nie
knajpy/dyskoteki. ;)

Swoje zachowania alfowe odgrywał w środowisku, które było dla niego
stresujące, paradoks polega na tym, że było bardziej stresujące dla
niego niż dla większości innych osób. Oprócz tego, prywatnie, miał swoje
"niewinne" uzależnienia. Czysty psychotyk odgrywający swoją rolę dzięki
większym lękom, swojej fizyczności i wyuczonym zachowaniom - nie ma
czego zazdrościć.

Flyer

10. Data: 2005-12-31 15:45:35

Od: "patix" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

..
> Problemem alfy, jest konieczność utrzymywania non-stop "gotowości
bojowej".

mam wrażenie ,że robisz ten sam błąd co PB.
Zakładasz ,że istnieją tylko nieświadome "szympansy".

Przecież jesli się trafi świadome alfa - to wcale nie musi dążyć
do dominacji. Tak długo jak jego interesy nie są zdecydowanie
zagrożone - może udawać/grać takie "niewiadomo co".
To jest wygodniejsze i mniej kosztuje :)))
Mało jeśli wszystk idzie po jego myśli to może nawet
sobie myśleć ,że to on zarządza/dominuje - a ten co gra
rolę alfy to jego podlegly(namiestnik)

Dopiero jeśli sytuacja staje się ekstremalna lub aktualny
przywódca zaczyna działać niezgodnie z oczekiwaniami
zaczyna się prawdziwa weryfikacja kto jest kto.

Teraz sobie pomyśl ,że masz w grupie 4-ech potencjalnych
dominantów - toż to czysta teoria gier. Każdy może myśleć
(domniemywać) , że to on jest "debeściak".

Aby sie przekonać jak jest naprawdę trzeba zrobić
eksperyment. Po eksperymencie , który by pokazać
(a właściwie _stworzyć_ ) prawdę musi być
ekstremalny nic już nie będzie takie jak było.
No i mamy mechanikę kwantową w psychologii :)))

zdrówko
patix

Czy jes tutaj plonk ??
pustostan śmiecia