"to nie wapn jest najwazniejszy a kolagen" Jurek

Data: 2004-10-08 13:31:28
Temat: "to nie wapn jest najwazniejszy a kolagen" Jurek
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl>

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ck5rpb$dg8$1@inews.gazeta.pl...

> z tego co napisales ponizej wynika ze masz problemy przede wszystkim z
> pamiecia i ze zrozumieniem tego co czytasz i z dokoknaniem syntezy tego co
> pamieci i tego co w tekscie

> linki
>

> cytaty ponizej to z twojego postu (wg OE kilka linijek wyzej):
>
> tekst ponizej to ja:
>
> Bardziej musisz dbac o
> sam

to jest twój tekst

to nie wapn jest najwazniejszy a kolagen. Bardziej musisz dbac o
dostarczenie organizmowi najlepszych jakosciowo bialek i jesc naturalne
pokarmy z Ca. Jezeli organizm otrzyma dobre bialka i wapn to z reszta da sam
sobie rade.

Jurek

a tu mozna sprawdzić oryginał i porównać

http://glinki.com/?l=ehpyuz

> a to twoje dzielo:

> 1. to ty mowisz o kolagenie

jesteś tego pewien

> 2. twoja furia nie pozwala Ci zauwazyc ze mowie o bialkach i mineralch ,
NIE
> O KOLAGENIE

czy tego tez jesteś pewien,przeczytaj jeszcze raz siebie

> 3. kolagen ma to do tego, ze zrac krede g.... Ci sie zrosnie a nie kosc

hmm

> 4. kolagen ma to do tego ze tworzy strukture kosci, wypelniana nstepnie
> prze inne elementy
a co to ma wspólnego z podawaniem galarety

> 5. kolagen to bialko

no i co z tego??
a nie słyszałeś o tym,ze białko uposledza wchłanianie wapnia

> 6. jak nie doczytales w/w linkach informacji o kontuzjach to juz jest
> slepota albo .....

albo sa to linki nie na temat złamań

> maly jestes Jasiu i mam nadzieje ze dotrze do Ciebie ze dyskusji
> merytorycznych z Toba prowadzic nie mam zamiaru. Do tego jest dobry Cooler
,
> rozumiecie "bez slow"

w jaki sposób chcesz prowadzic dyskusje merytoryczną ?? kłamiąc ?jak dla
mnie to znizyłes sie do poziomu gapy