tonik z Sephory i nie tylko

1. Data: 2004-11-03 19:33:33

Temat: tonik z Sephory i nie tylko
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszłam po buty, a wróciłam z tonikiem z Sephory. Do cery normalnej i
mieszanej taki zielonkawy. Zanim jeszcze użyję, to chciałam zapytać tych, co
tę rzecz w rękach mieli, czy wyrzuciłam na darmo 18 zł, czy raczej nie jest
tak źle?
Widziałam też w Sephorze takie jakby balsamy do ciała, czy co to jest,
Sephorowe znaczy się, różne zapachy, tylko że 150 ml kosztowało 26 zł /o\.
Próbował ktoś tego?

Krusz.

--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-11-03 21:45:16

Temat: Re: tonik z Sephory i nie tylko
Od: "Margarett:\)\)" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

Widziałam też w Sephorze takie jakby balsamy do ciała, czy co to jest,
Sephorowe znaczy się, różne zapachy, tylko że 150 ml kosztowało 26 zł /o\.
Próbował ktoś tego?

Krusz.

ktore to ? te takie wieksze w jajowatych butlach czy te malutkie?..zreszta
niewazne bo i te i te sa fajne, cos jak YR, kupuje sie je z racji fajnych
zapachow. Ja mialam niestety gorszy zapach, bo moj ex lubil morskie, wiec i
mnie kupil "ocean"..ble:), szkoda, ze ja lubie slodkie-owocowe, albo
karmelowe zapachy;)
A co do toniku, to uwazam, ze jest praie wszystko jedno jakiego sie uzywa,
jakos nie wierze, ze taki za 50-100zł jest duzo lepszy niz taki za 18-czy
10zl:), znam tylko ichni zmywacz- do demikijazu i bardzo dobry jest.
pzd

1. Data: 2004-11-03 22:21:43

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margarett:)) wrote:

> A co do toniku, to uwazam, ze jest praie wszystko jedno jakiego sie uzywa,

Moja skora ma inne zdanie... ;)

> jakos nie wierze, ze taki za 50-100zł jest duzo lepszy niz taki za 18-czy
> 10zl:),

... i nie chodzi bynajmniej o cene.

D.
--
http://de.geocities.com/dunia77de/magic_moments_pl.h
tml

1. Data: 2004-11-03 22:24:56

Od: "Margarett:\)\)" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> ... i nie chodzi bynajmniej o cene.
>
> D.

a zakladajac, ze masz juz dobrany tonik do swojej skory. Mam na
mysli,bezalkoholowy z ceramidami, badz alkoholowy z witamina C itp
itd/whatever, to naprawde jest roznica , czy kupisz za 20zl czy za 100zl.?
Ja mam teraz, tak broniac sie, jak ktos mi powie, ze pewnie uzywam toniku
marki Tonik, dosc drogi nawilzacz, ale naprawde nie widze duzej roznicy
pomiedzy nim, a pomiedzy czyms tanszym.Tyle, ze musi byc koniecznie
bezalkoholowy i lagodny :)
pzd

1. Data: 2004-11-04 10:00:50

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margarett:)) wrote:

> ktore to ? te takie wieksze w jajowatych butlach czy te malutkie?

Malutkich nie widziałam. Te jajowate.

> [...]
> jakos nie wierze, ze taki za 50-100zł jest duzo lepszy niz taki za 18-czy
> 10zl:), znam tylko ichni zmywacz- do demikijazu i bardzo dobry jest.

Użyłam. I muszę powiedzieć, że to jest najlepszy tonik, z jakim przyszło mi
się zetknąć. TO tak na pierwszy raz, zobaczymy, co bedzie dalej.
Bezalkoholowy, bardzo ładnie łagodzi, fajnie zmywa. Rewelacja!

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-11-04 10:36:35

Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margarett:\)\) <z...@g...pl> napisał(a):
> [...]
> marki Tonik, dosc drogi nawilzacz, ale naprawde nie widze duzej roznicy
> pomiedzy nim, a pomiedzy czyms tanszym.Tyle, ze musi byc koniecznie

dla przykładu: na dzień używam toniku matującego. miałam tonik matujący Avon
za 10,90 w promocji i tonik Nu Skin za 30 zł w promocji (obie ceny to mniej
więcej połowa ceny regularnej). ten pierwszy wcale nie matował, drugi tak
sobie, za to ten drugi dawał na skórze uczucie lekkości i świeżości, po
prostu czuło się lepszą jakość.

krem na chłodne dni
bezpieczne odchudzanie
[trochę OT] jak to jest z reklamacją biżuterii?
termin przydatności
"pomięte" włosy