tort-cukiernia-Warszawa-OT

1. Data: 2002-01-17 20:10:37

Temat: Re: tort-cukiernia-Warszawa-OT
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A skąd! Wypraszam sobie. Do Walczaka najbliżej jest z dwóch warszawskich
> liceów. Ja chodziłem do tego jedynie słusznego, najlepszego i w ogóle
> super. Ech... cudowne lata, łezka w oku.

Jedyne słuszne i najlepsze do dzisiaj liceum w całej Polsce to te które
ukończyła Joanna D.
Już ja wiem dlaczego!!!

pozdr. Jerzy
PS
A gdzie studiujesz i co, to i tak wiem, przy okazji.
;-)))

1. Data: 2002-01-17 20:15:17

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Jedyne słuszne i najlepsze do dzisiaj liceum w całej Polsce to te które
> ukończyła Joanna D.
> Już ja wiem dlaczego!!!

Też jesteś Gottwaldczykiem? ;-)

No, nieważne, kończę już, bo chyba trochę od tematu odbiegliśmy.

Gwoli ekspiacji mogę wklepać jakiś przepis mojej mamy na tort
(kremy są na budyniu, więc spełniają warunki brzegowe tego wątku).

--
Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
b...@w...pdi.net Stranded in my mind

1. Data: 2002-01-17 20:38:51

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, nieważne, kończę już, bo chyba trochę od tematu odbiegliśmy.
Nie przejmuj się, i tak jesteśmy w trybie OT, a prawdę mówiąc wolę za
patrona St. Staszica. Zawsze bardziej mi pasował chociaż byłem
"uciemiężony".
pozdr. Jerzy

1. Data: 2002-01-18 00:25:44

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@n...kernel.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Jezeli ktos moglby polecic jakas cukiernie w Warszawie,
> w ktorej mozna zamowic jakis tort, ktory w biszkopcie nie mialby
> dodatkowego proszku do pieczenia (charakterystyczne duze i okragle
> bable) ani zadnych "dodatkow" ani zadnych "dodatkow"
> z charakterystycznym kwasnym posmakiem, z kolei krem nie byl
> jedynie tlusto-slodki :), byloby super.

Witaj :-)).

Nie wiem czy do konca spelnie Twoja prosbe ( dodatek proszku do pieczenia
.... nie mam pojecia jak to sprawdzic ), ale polecam zamowienie tortu w
Klifie na Okopowej. Jest tam ,od wejscia kierujac sie na lewo, stoisko
cukiernicze, gdzie maja duzy wybor tortow i ciast, a Czekoladowy z wisniami
to po prostu poezja ( jak dla mnie i moich wszytkich znajomych, ktorzy go
jedli ). Zamowiony, czy kupiony z doskoku zawsze byl super swiezutki, az
rozplywal sie w ustach. Prawie sama czekolada z odrobina wisni do smaku.
Polecam, poniewaz od kilku lat jadamy ten tort i zawsze mamy na niego
ochote, nawet tuz po skonczeniu :-))))).

Pozdr.
Adiola

1. Data: 2002-01-18 02:52:47

Od: kamila slawinska <k...@s...killer.acedsl.com> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 17 Jan 2002 17:44:49 +0000 (UTC), <t...@n...kernel.pl>
wrote:
> [...]
>bable) ani zadnych "dodatkow" ani zadnych "dodatkow"
>z charakterystycznym kwasnym posmakiem, z kolei krem nie byl

nie wiem, czy gustujesz, ale dla mnie tort wegierski z cukierni hotelu
europejskiego jest jedna z tych nielicznych rzeczy, dla ktorych
bylabym sklonna wrocic do polski :D
mam nadzieje, ze sie nie popsul przez ostatnie lata, i ze nadal go
sprzedaja...

pozdrowienia,
kamila
--
kids are for people who can't have cats.

1. Data: 2002-01-18 03:29:20

Od: kamila slawinska <k...@s...killer.acedsl.com> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 17 Jan 2002 20:53:56 +0100, Konrad Brywczyński
<b...@w...pdi.net> wrote:

>A skąd! Wypraszam sobie. Do Walczaka najbliżej jest z dwóch warszawskich
>liceów. Ja chodziłem do tego jedynie słusznego, najlepszego i w ogóle
>super. Ech... cudowne lata, łezka w oku.

z tego, w ktorym na stolowce byly kolchoznice obierajace ryby? :D

kamila
(reytaniaczka)

kamila slawinska
--
"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that makes living
worthwhile?"

1. Data: 2002-01-18 07:45:52

Od: "Maria U." <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Brywczyński wrote:

> Gwoli ekspiacji mogę wklepać jakiś przepis mojej mamy na tort
> (kremy są na budyniu, więc spełniają warunki brzegowe tego wątku).

To ja poprosze o te przepisy, jesli mozna.

Z gory dziekuje
Maria

1. Data: 2002-01-18 11:58:02

Od: <t...@n...kernel.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena <r...@p...pl> wrote:
> ciasta jak marzenie - lekkie, rozplywajace sie w ustach sa w cukierni w
> hotelu mercury tel 620-02-01
Dzieki :)) Wlasnie przed chwila tam zadzwonilam i zaraz popelzne w kierunku
Merkurego sprobowac i... zamowic cos lekkiego ;) Pani ktora odebrala
telefon mowila, ze robia torty/ciasta z kremem na bazie smietany,
i do zadnego kremu nie dodaja surowych jajek (feee mam odruch
wymiotny...) wiec OK :)
Dzieki za wszystkie wskazowki, na pewno kiedys wykorzystam polecane
miejsca... a do Merkurego mam akurat w miare najblizej z pracy :))

Pozdrawiam
t.

1. Data: 2002-01-18 12:49:17

Od: "sheenaz" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

<t...@n...kernel.pl> wrote in message news:a272ih$hvn$1@news.tpi.pl...
> Witam
> Jezeli ktos moglby polecic jakas cukiernie w Warszawie,

ja polecam Elsnera ul. Przy Agorze, Bielany.
maja doskonale torty smietanowe - te jadlam, nie wiem jak reszta ale
czekoladowe ktore tam widzialam tez bosko wygladaja.
Jest tylko jeden problem z ta cukiernia - zawsze sa koszmarne kolejki :(

magia

1. Data: 2002-01-18 14:05:36

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@n...kernel.pl wrote:

> [...]
> bable) ani zadnych "dodatkow" ani zadnych "dodatkow"
> z charakterystycznym kwasnym posmakiem, z kolei krem nie byl

Polecam "Batida" na Nowogrodzkiej 1/3 tel.621-45-34 Zamawialam ostatnio
tort na Sylwestra i przyznam, ze bardziej mi smakowal niz wypieki
Bliklego. Maja tez wyjatkowo smaczne musy-gruszkowy, truskawkowy,
karmelowy i jeszcze pare- na lekkiej piance, pychota.
Jest jeszcze ich drugi punkt na Mokotowskiej 25, tel.622-62-13 , ale tu
juz nie próbowalam.
pzdr
agi

makaron z boczkiem ale nie carbonara