tortownica

1. Data: 2003-07-25 10:11:59

Temat: tortownica
Od: "Kredka" <p...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis rano kupowalam w hiperze tortownice. Byla tylko teflonowa, wiec taka
wzielam. W kolejce do kasy stojaca za mna staruszka powiedziala, ze w
teflonowej to ciasto nie wyjdzie. Potem mnie popchneli, tortownica
przeleciala przez czerwony punkcik i juz byla moja - nie zdazylam sie spytac
tej kobiety, dlaczego ma nie wyjsc.

Wlasnie zrobilam ciasto, na pierwszy rzut oka ok, moze troche nie wyroslo.
Jesc jeszcze nie moge, musze poczekac na lubego - dzis sa jego imieniny.

No wiec jak to jest z tymi tortownicami?

Pozdrawiam
Kredka