czy kurki, to takie grzyby...

1. Data: 2003-07-25 09:08:28

Temat: czy kurki, to takie grzyby...
Od: "minerwa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

... które można jeść kilka razy w kółko?
minerwa

1. Data: 2003-07-25 09:31:43

Temat: Re: czy kurki, to takie grzyby...
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "minerwa" <m...@w...pl> napisała:
> ... które można jeść kilka razy w kółko?

Lepiej byloby, gdyby zatrzymaly sie w zoladku juz po pierwszym
zjedzeniu ;-)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2003-07-25 10:42:35

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Przestan! ;-)
Wlasnie leza w kuchni i bede je zaraz gotowac i mam nadzieje je tylko raz
jesc. Zdam relacje wieczorem jakie byly, bo robie to pierwszy raz w zyciu.
Naprawde Minerwa, nie moglas lepszego momentu na to pytanie wybrac.

Monika

1. Data: 2003-07-25 10:52:28

Od: "minerwa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Monika Biermann" <m...@g...de> napisal w wiadomosci
> [...]
> jesc. Zdam relacje wieczorem jakie byly, bo robie to pierwszy raz w zyciu.
> Naprawde Minerwa, nie moglas lepszego momentu na to pytanie wybrac.
Wybacz ten niezbyt stosowny zart.
minerwa

1. Data: 2003-07-25 13:46:23

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... które można jeść kilka razy w kółko?

No cóż, kurka, grzybek bardzo smaczny, ale baardzo trudno strawny.
Właściwie przelatuje przez przewód pokarmowy bez większych strat.

pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński
Gdańsk; GG 5420750
www.marusinski.prv.pl/

1. Data: 2003-07-26 01:05:34

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Byly baaardzo smaczne! Kurki z cebulka w sosie z czerwonym winem i creme
fraiche, podawane w creps. Poniewaz pani na targu dawala za darmo
pietruszke, przez co o to danie wzbogacilam. Bardzo "samczne, pyszne" _
slowa meza.

Polecam kurki!

1. Data: 2003-07-26 22:09:28

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> fraiche, podawane w creps. Poniewaz pani na targu dawala za darmo
> pietruszke, przez co o to danie wzbogacilam. Bardzo "samczne, pyszne" _

W czym podawane? I skąd wzięłaś w Polsce creme fraiche? Chyba, że to nie w
Polsce... ale wtedy skąd wzięłabyś kurki? Nie bądź taka tajemnicza, puść farbę,
jak te kurki spreparowałaś? :---------------)

Pozdrawiam
Lama

1. Data: 2003-07-27 09:13:46

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Ok, zyje. Wczoraj nie mial czasu tu zajrzec, wiec dzis pisze.
Mieszkam w Niemaczech, wiec nie bylo problemu z creme fraiche. Kurki kupilam
na targu, 1,80 Euro za 100 gram, w twarz sobie pluje, ze nie kupilam ich w
Polsce gdy dwa tygodnie temu tam bylam.
Przepis: 200-300 g kurek, 1 dl czerwonego wina, 200 g creme
fraiche(wlasciwie creme double, ale nie bylo), 4-6 cebukli (te takie bardzo
mlode, chyba dymki), szczypiorek, maslo, sol, pieprz.
Oczszczone kurki usmazyc na lyzce masla i ciagle przy tym mieszac, po kilku
minutach dodac pokrojona cebule, pozniej wino i zagotowac, nastepnie creme
fraiche i gotujac zredukowac do polowy. Na koncu doprawic pieprzem i sola.
z 200 ml mleka, 100 g maki, 2 jaj (ja dalam jedno) i masla (ok. 1-2 lyzki
roztopic) zrobic ciasto na crepes. Patelnie posmarowac olejem i robic
cieniutkie nalesniki. Niby mialy wyjsc z tego dwa, ale nie mam az tak duzej
patelni.
Na polowie tego crepec nalozyc kurek w sosie, posypac szczypiorkiem i
przykryc droga polowka crepes.

Monika

1. Data: 2003-07-27 22:14:17

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> patelni.
> Na polowie tego crepec nalozyc kurek w sosie, posypac szczypiorkiem i

Dzięki!
Lama

1. Data: 2003-07-28 08:16:07

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Monika Biermann:
> [...]
> na targu, 1,80 Euro za 100 gram, w twarz sobie pluje, ze nie kupilam ich w
a gdzie to tak drogo? Ja kupowałem po 10EUR za kg.

Waldek

ocet balsamiczny- jeszcze raz
kurki do jajecznicy
Kasza bulgur