trądzik a hormony

1. Data: 2002-06-14 06:54:10

Temat: trądzik a hormony
Od: "K." <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ,podobnie jak u kobiet,trądzik męski może mieć podłoże hormonalne? Jak
się go leczy? Jakie inne objawy mogą sugerować złą gospodarkę hormonami, a
nie powody natury skórnej tylko? Jakie badania wykonać?
Dzięki za podpowiedź
K.

2. Data: 2002-06-14 08:13:51

Temat: Re: trądzik a hormony
Od: "pinowa" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K." <k...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> się go leczy? Jakie inne objawy mogą sugerować złą gospodarkę hormonami, a
> nie powody natury skórnej tylko? Jakie badania wykonać?

Z hormonami to ty lepiej nie zaczynaj. Chcesz pozbyc sie pryszczy? Zazywaj
od 2gr do 10gr dziennie- zalezy od stanu tradzika- kwasu pantotenowego(
wit.B5) a po 3 tygodniach bedziesz mial czysta cere i zadnych nowych
pryszczy, zapomnisz tez o drogich kosmetykach do cery tradzikowej.

3. Data: 2002-06-14 09:38:05

Od: "Zoozka" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jak to suplementować - tzn na ile tabletek dziennie się to przekłada?
(Bo z reguły w tabletce to raczej miligramy są a nie gramy)

4. Data: 2002-06-14 10:18:07

Od: b...@t...pl (Borys) szukaj wiadomości tego autora

> To jak to suplementować - tzn na ile tabletek dziennie się to przekłada?
> (Bo z reguły w tabletce to raczej miligramy są a nie gramy)

1g = 1000 mg wiec zalezy ile mg ma tabletka. Ale nie wiem jakie beda skutki
brania takiej ilosci witaminy B5. Tu nieche sie reszta specjalistow wypowie.

Pozdrawiam
Borys

5. Data: 2002-06-15 12:17:45

Od: "pinowa" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

O ile sie orientuje to w Polsce nie dostaniecie czystej witaminy B5 w takiej
ilosci. Trzeba sciagac z zagranicy. Ja tak zrobilem. Najczesciej sa dostepne
500mg kapsulki( opakowanie 250caps) lub tabletki( jest tez proszek b5, w
jednym opakowaniu jest 250gr) Trzeba brac co najmniej 2gr. Skutkow ubocznych
nie ma, nawet przy zazywaniu 20gr dziennie. Ja zazywam 7gr. Sa jedynie same
pozytywy: czysta cera, nieprzetluszczajaca sie cera, oprocz tego zajeb...ste
sny, bardzo wyraziste, dobrze sie je pamieta po wstaniu, i duzo wiecej.

Użytkownik "Borys" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
.

> [...]
skutki
> brania takiej ilosci witaminy B5. Tu nieche sie reszta specjalistow

jak spie****lić przed wojskiem
Furaginum a kolorystyka
OT - warto przeczytac
zgubione tabletki