"tradzik" na szyji

1. Data: 2003-11-11 16:50:58

Temat: "tradzik" na szyji
Od: "Tomek" <u...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczow!

Mam taki problem, mam 21 lat i pryszcze z twarzy juz mi dawno zniknely ale od
pewnie gdzies 2 lat mam nie wiem czy to dobrze nazwe pryszcze na szyji w
okolicy szczeki, znaczy sie one w miare podobnie wygladaja i jak je smaruje
jakims srodkiem na pryszcze to to nie pomaga. Ktos wie jak to wyleczyc??

Z gory dzieki!

2. Data: 2003-11-11 17:05:31

Temat: Re:
Od: "Paweł Kowalski" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakims srodkiem na pryszcze to to nie pomaga. Ktos wie jak to wyleczyc??

Nie jestem lekarzem, wiec nie traktuj tego co powiem jako wyroczni, ale mi
takie rzeczy (z tym, ze na zuchwie, nie na samej szyi) dzialy sie jak po
goleniu stosowalem srodki na bazie alkoholu (podobno niszcza i tak juz
naruszona warstwe lipidowa) oraz uzywalem mydla do mycia twarzy. Odkad
stosuje do mycia preperaty bez mydla (konkretniej Nivea for Men) oraz po
goleniu stosuje preparat bez alkoholu (konkretniej Zel po glenia Dax), a do
tego raz na kilka dni smaruje sie wieczorem Benzacne 5% to nie mam problemu z
tradzikiem.

3. Data: 2003-11-11 22:18:54

Od: "Miron Blasie" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek <u...@W...pl> napisał(a):

> Ktos wie jak to wyleczyc??
Według ostatnich wytycznych insytutu dermatologii wszelkie zakażenia
bakteryjne ( trądzik młodzienczy) powinno się leczyc antybiotykami
miejscowo/ogolnie - np. Dalacin T + preparaty wspomagajace na bazie siarki +
witamina A, jednakze oceny powinien dokonac doswiadczony dermatolog gdyz nie
koniecznie musi to byc tradzik bakteryjny moze to byc rozniez alergia
kontaktowa na roznego rodzaju srodku chemiczne, wiec polecam udac sie do
dermatologa na konsultacje.

4. Data: 2003-11-12 10:06:43

Temat: Re: "tradzik" na szyji
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał/a w news:5b53.00001648.3fb11370@newsgate.onet.pl:

> mam nie wiem czy to dobrze nazwe pryszcze na szyji

Zrób testy na lamblie.

mips

--
Ciekawe strony www