"tragedia" po malowaniu wałkiem - help me...

1. Data: 2005-01-18 21:41:53

Temat: "tragedia" po malowaniu wałkiem - help me...
Od: "trk" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

pomalowałem wałkiem sufit
(jakąś cieszynką czy czymś takim)
w trakcie malowania wydawało mi się,
że starannie rozprowadzam farbę,

po wyschnięciu prawie wszędzie widać
ślady po wałku, a konkretnie po jego brzegach
pełno jest 2 równoległych śladów z farby
takich "wałeczków" czy "garbów" - jak zwał tak zwał...

wygląda to okropnie....

czy ma ktoś jakiś pomysł, co z tym zrobić????

wystarczy pomalować drugi raz???
wcześniej przeszlifować papierem ściernym???
jakieś inne pomysły???

dziękuję za (p)odpowiedzi
pozdrawiam
trk

2. Data: 2005-01-19 04:45:59

Temat: Re: "tragedia" po malowaniu wałkiem - help me...
Od: "Stefan Siudalski" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

fatalna farba
SJS

3. Data: 2005-01-19 05:45:04

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

trk napisał(a):

/.../

> [...]
>
> czy ma ktoś jakiś pomysł, co z tym zrobić????
>
> wystarczy pomalować drugi raz???
> wcześniej przeszlifować papierem ściernym???

Tak. Co większe garby. Na to farba, ale kładziona wałkiem długowłosym.
To da dodatkową fakturę powierzchni, która zatuszuje stare garby.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

4. Data: 2005-01-19 07:25:58

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 19 Jan 2005 05:45:59 +0100
"Stefan Siudalski" <s...@n...pl> wrote:

> fatalna farba

przede wszystkim imho zle malowanie - pewnie malowane walek przy walku
zamiast rozprowadzac te grudki - mi przy malowaniu dekoralem tez zostawaly,
ale kilkukrotne machniecie w ta i z powrotem po bokach i wyglada dobrze - bez
takich sladow

Sierp

5. Data: 2005-01-19 08:45:36

Od: "Marek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak. Co większe garby. Na to farba, ale kładziona wałkiem długowłosym.
> To da dodatkową fakturę powierzchni, która zatuszuje stare garby.

A następna warstwę rozprowadzaj prostopadle do "garbów".

--
Marek

przepraszam test
Urządzanie terenów zielonych - szukam firmy
lodówka Arison MBA45D2NFE ?
Sofa narozna
Thermomix - awaria