trawa

11. Data: 2004-05-17 17:14:15

Temat: Re: trawa
Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

krycha <k...@p...onet.pl> napisał(a):
[...]
> Termin siania był zgodny ze wskazówkami Jerzego N. :-)

Krysiu, a mogłabyś przytoczyć ten tekst?

pozdr. Jerzy

12. Data: 2004-05-19 12:29:12

Temat: Odp: trawa
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:c8art6$msq$1@inews.gazeta.pl...
> krycha <k...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
>
> Krysiu, a mogłabyś przytoczyć ten tekst?
>
> pozdr. Jerzy

Był to rok 2000 i pracodawca wymieniał mi
ze dwa razy sprzęt. Tak że mogą być kłopoty.
Ale może uda mi się znaleźć to w archiwum grupy.

pozdrawiam Krycha

13. Data: 2004-05-19 16:35:45

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak <w...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> krycha <k...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
>
> Krysiu, a mogłabyś przytoczyć ten tekst?

Będę zobowiązany, mógłbym go wówczas wrzucić do poradnika.
Ale o ile dobrze pamietam to podawałem też jak siac na wiosnę, w lecie i na
jesieni.
;-)
Każdy sposób dobry jeśli sie trzymać ściśle przepisu.
pozdr. Jerzy

14. Data: 2004-05-20 11:24:20

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)

> Będę zobowiązany, mógłbym go wówczas wrzucić do poradnika.
> Ale o ile dobrze pamietam to podawałem też jak siac na wiosnę, w lecie i
na
> jesieni. (...)

Czynię to o co mnie prosisz.

znalazłam w archiwum
takie coś
"Autor:Jerzy (j...@m...pl)
Temat:Re: Siać czy nie siać?

View this article only
Grupy dyskusyjne:pl.rec.ogrody
Data:2000-09-12 00:32:13 PST

Przyjżyj się co robią jaskółki w twojej okolicy,
zbierają się do odlotu - to nie siej,
jak nie to spokojnie możesz siać.
Korzystna pogoda [wilgoć i w miarę ciepło] dla wegetacji trawki
powinna się jeszcze utrzymać ok.5-6 tygodni.
Ale wysiej już teraz, dziś lub 14-16 i 18 [kwadra korzenia kończy się 20].
"Siewna Matka [8/9] pokazuje, jaka pogoda po niej następuje."
Pozdrawiam Jerzy "

Ogłaszam wszem i wobec, że zastosowała się do tych rad, chociaż nie były
skierowane bezpośrednio do mnie,
i posiała, a do zimy kosiła 4 razy, (słownie cztery)

pozdrawiam Krycha

przesadzenie dużego świerka
dlaczego tulipany mają plamy/cętki na liściach?
szkodniki?
Britney Spears naked 1778
co kiedy robic...?