trawnik

1. Data: 2000-10-09 11:16:49

Temat: trawnik
Od: "Jan" <j...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobom chcacym dowiedziec sie jak miec szybko ladny trawnik polecam strone
inz.ogrodnictwa Cezarego Tatura:

http://www.kki.net.pl/~abex2

Jan Dzierzko

2. Data: 2000-10-09 12:12:09

Temat: Re: trawnik
Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jan <j...@z...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8rsa0l$3le$...@i...nask.pl...
> Osobom chcacym dowiedziec sie jak miec szybko ladny trawnik polecam strone
> inz.ogrodnictwa Cezarego Tatura:
> http://www.kki.net.pl/~abex2
Zajrzałem i trafiłem na pytanie:
"Czy chcesz, aby Twój trawnik wyglądał tak...? "
odpowiadam, raczej nie. Wolę takie zadbane, strzyżone [ang., sportowe w pasy
lub szachownicę, jak oni to robią?] zgodnie z zaleceniami podanymi na tej
stronie. ;-))))
Mam jedną refleksję, 10 zł/mkw czyli za 400 mkw wychodzi 4000 zł.
Za te pieniądze można kupić działkę od 1000 do 4000 mkw w zależności od
odległości, od Wawy.
Z trawą już rosnącą i wcale nie mniej zadbaną. Naprawdę.
Pozdrawiam Jerzy

3. Data: 2000-10-10 21:19:34

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <j...@m...pl> wrote in message
[ang., sportowe w pasy
> lub szachownicę, jak oni to robią?]

Podobno kosiarka bębnowa daje taki efekt.
Pozdro,
--
Kronopio
ICQ 82543201

4. Data: 2000-10-11 05:28:25

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kronopio wrote:
> [ang., sportowe w pasy
> Podobno kosiarka bębnowa daje taki efekt.

Podobno walowanie dale taki efekt.
Moje trawniki sa po strzyzeniu w pasy - kosiarka ma z tylu takie cus co
ma sluzyc za ochraniacz nog przed ewentualnie wyrzucanymi spod kosiarki
smieciami a tak przylega do podloza, ze 'czesze' trawnik i daje wlasnie
taki efekt pasow.

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek K. :-)

5. Data: 2000-10-11 06:00:02

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Koterba" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

> Podobno walowanie dale taki efekt.

Podobno odpowiedni siew odpowiednich mieszanek, daje taki efekt.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

6. Data: 2000-10-12 19:29:54

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8s3gf7$k2q$...@n...tpi.pl...
> Podobno odpowiedni siew odpowiednich mieszanek, daje taki efekt.
Poproszę w takim razie o skład takiej mieszanki, oraz o przepis siania!
;-))))
Pozdrawiam Jerzy

7. Data: 2000-10-12 19:47:52

Od: "Władek J." <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <j...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8s53d3$2q8$...@s...icm.edu.pl...
> [...]
> dyskusyjnych napisał:8s3gf7$k2q$...@n...tpi.pl...
> Poproszę w takim razie o skład takiej mieszanki, oraz o przepis siania!

Witam,
Nie sądzę, aby chodziło o inny skład mieszanki. Próbowałem kosić na krzyż i
stosować różne wysokości koszenia wzdłuż i w poprzek, ale efekty mizerne.
Może trzeba mieć bardzo równe zwałowane podłoże, żeby różnicę w wysokości
0.5 cm było widać. Obiecałem sobie na przyszły sezon walec w prezencie.

8. Data: 2000-10-12 22:54:33

Od: "Sławomir Siudziński" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <j...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dyskusyjnych napisał:8s3gf7$k2q$...@n...tpi.pl...
> Poproszę w takim razie o skład takiej mieszanki, oraz o przepis siania!

Krzysztof ma rację.Sieje się dwa gatunki traw(jaśniejszą i ciemniejszą).Na
boisku układa się pasami(z rolki)raz jedną raz drugą.
Pozdrawiam serdecznie.
Sławomir Siudziński
s...@i...pl

9. Data: 2000-10-13 06:11:00

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Siudziński" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> Krzysztof ma rację.Sieje się dwa gatunki traw(jaśniejszą i ciemniejszą).

Dzięki. Wydawało mi się to tak oczywiste, że nie podawałem szczegółów.
Dziwię się, że tak światły człowiek jak Jerzy, mógł zareagować na to tylko
uśmieszkiem.
"Z czego się śmiejecie? Z siebie się śmiejecie"
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

10. Data: 2000-10-13 07:57:09

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sławomir Siudziński <s...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8s5fk7$1ki$...@n...tpi.pl...

> Krzysztof ma rację.Sieje się dwa gatunki traw(jaśniejszą i ciemniejszą).Na
> boisku układa się pasami(z rolki)raz jedną raz drugą.
Sławku, jesteś w błędzie, Krzysztof nie ma racji. To ty ją masz. ;-)))))
"Podobno odpowiedni siew odpowiednich mieszanek..."
Pozdrawiam serdecznie Jerzy.

Winogron
Po targach
Biosept 33SL