trawnik

1. Data: 2006-06-05 22:50:22

Temat: trawnik
Od: "Kilian" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
mam trawnik - chyba. Mialbyc ladny i gesty i zielony. Jest tylko gesty.Nie
wiem jak sobie poradzic. Trawa sie "filcuje".Jest az za bardzo gesta i od
spodu robi sie kozuch z uschlej trawy. Dodam ze mąż dzielnie ja potraktował
areatorem, ale to starczyło tylko na krótko.co jej jest - tej trawie?

Pozdro
Kinga

2. Data: 2006-06-06 10:08:09

Temat: Re: trawnik
Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilian napisał(a):

> mam trawnik - chyba. Mialbyc ladny i gesty i zielony. Jest tylko gesty. Trawa sie
"filcuje".Jest az za bardzo gesta i od
> spodu robi sie kozuch z uschlej trawy.
Trawnik nigdy nie jest za gesty; natomaist kosiarka moze miec za slaby
silnik (wtedy gesty trawnik zle sie kosi). Gdyby nie filc, nie
chodziloby sie po nim - trawniku - mieciutko jak po dywanie. Filc musi
byc w trawniku, byle nie przeszkadzal rosnac trawie. Napowietrzanie jest
potrzebne ale nie przesadzaj z tym. Acha, moze kos trawe i zbieraj ja do
kosza lub grab skoszona, jesli tego filcu zbyt duzo.

> co jej jest - tej trawie?
Skoro taka gesta, to chyba oK; jesli gesta, ale za malo zielona -
podsypac wieloskladnikowego nawozu i duzo podlewac (chyab aktualnie nie
jest to konieczne :-) ).
pik

coz to za krzewy?
Trawniki