Rododendrony

1. Data: 2006-06-05 22:53:51

Temat: Rododendrony
Od: "Kilian" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam rododendrony. Ale nie kwitną, dlaczego i liście mają jakieś nijakie.
Nawożę, podlewam, a one nic. Pomocy

Pozdrowienia
Kinga

2. Data: 2006-06-06 08:23:50

Temat: Re: Rododendrony
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e62cm0$g2$1@atlantis.news.tpi.pl Kilian
<k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Mam rododendrony. Ale nie kwitną, dlaczego i liście mają jakieś
> nijakie. Nawożę, podlewam, a one nic. Pomocy

Hejka. A jakie odmiany?
Pozdrawiam konkretnie Ja...cki

3. Data: 2006-06-06 10:09:12

Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilian napisał(a):

> Mam rododendrony. Ale nie kwitną, dlaczego i liście mają jakieś nijakie.
moze podmarzly zima. u mnie podmarzniete pedy tak wlasnie maja -liscie
jakby podeschniete i kwiatow na nich nie bylo.
pik

4. Data: 2006-06-06 12:28:19

Od: a...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

Kilian napisał(a):
> Witam
> Mam rododendrony. Ale nie kwitną, dlaczego i liście mają jakieś nijakie.
> Nawożę, podlewam, a one nic. Pomocy
>
> Pozdrowienia
> Kinga

Rododendrony lubia sciolke , poza tym sprubuj zaszczepic ziemie pod
nimi ziemia spod starych dobrze rosnacych rododendronowow. Jest tam
grzybnia niezbedna do dobrego wzrostu.
Adam

5. Data: 2006-06-06 15:10:28

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

>Rododendrony lubia sciolke , poza tym sprubuj zaszczepic ziemie pod
>nimi ziemia spod starych dobrze rosnacych rododendronowow. Jest tam

A moze po prostu ma zasadowa ziemie?

Elfir

6. Data: 2006-06-06 18:47:55

Od: Tomek B <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@t...pl napisał(a):

> Rododendrony lubia sciolke , poza tym sprubuj zaszczepic ziemie pod
> nimi ziemia spod starych dobrze rosnacych rododendronowow. Jest tam
> grzybnia niezbedna do dobrego wzrostu.
> Adam

Właśnie, jak jak przygotowac stanowisko pod rododendrony żeby potem
dobrze się rozwijały i ładnie kwitły.
Tomek

7. Data: 2006-06-06 20:48:43

Od: "Vip Theater" <v...@v...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam rododendrony. Ale nie kwitną, dlaczego i liście mają jakieś nijakie.

Niestety z tego co piszesz wyglada na to ze przemarzly tej zimy. Jezeli
wyzsze partie nie kwitna, a nizsze wypuszczaja liscie to oznaka ze
przemarzly.

Pozdrawiam
PiT

8. Data: 2006-06-07 06:34:45

Od: "alicja" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja trochę nie na temat, ale w sumie...:) Ostatnio przeczytałam o arboretum w
Wojsławicach w TPO i o cudach, jakie tam rosną. I w przyszlym tygodniu akurat
mam po drodze i jadę obejrzeć:))) Już się nie mogę doczekać. Może mnie to
podbuduje i nabiorę nowej energii w stosunku do moich rodośków, bo ręce
opadają. A może ktoś już tam był?
pozdrawiam ad.

9. Data: 2006-06-07 07:21:00

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:57bd.0000001d.44867384@newsgate.onet.pl alicja
<c...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> nie mogę doczekać. Może mnie to podbuduje i nabiorę nowej energii w
> stosunku do moich rodośków, bo ręce opadają. A może ktoś już tam był?

Hejka. We czwartek emeryci wchodzą do arboretum za darmo. :-)
Pozdrawiam oszczędnie

10. Data: 2006-06-07 08:28:11

Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek B napisał(a):

> Właśnie, jak jak przygotowac stanowisko pod rododendrony żeby potem
> dobrze się rozwijały i ładnie kwitły.
Gleboka, kwasna gleba; mozna kupic glebe do rododendronow w workach.
pik

trawnik
coz to za krzewy?
Trawniki