Kret

1. Data: 2006-06-06 09:05:39

Temat: Kret
Od: "Marylka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co mam zrobić, krety doprowadzają do szału, nie moge sobie z nimi
poradzić,ogród wygląda jak po bombardowaniu . pozdrawiam Maryla

2. Data: 2006-06-06 09:39:35

Temat: Re: Kret
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marylka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Co mam zrobić, krety doprowadzają do szału, nie moge sobie z nimi
> poradzić,ogród wygląda jak po bombardowaniu . pozdrawiam Maryla

Polubić!
Pozdrawiam ;-)
Janusz

3. Data: 2006-06-06 10:14:19

Od: "marekakm" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozmawiam z "swoim" kretem od ubiegłej wiosny.
W poprzednie lata bywał w okolicy,ale gdy grządki i teren wokół nich na
mojej działce zagospodarowałem
kret odwiedza mnie systematycznie.
Po negocjacjach opuścił grzadki.Teraz tylko alejki.
Chodzę za nim,a właściwie po śladach jego bytności,udeptuję. Nie wraca w to
samo miejsce.
Po kilku dniach jesteśmy coraz bliżej ogrodzenia.
Mówią,że nie widzi, ale narazie nie jest głuchy na me prośby,bo najpierw
zrezygnował z kopczyków,później z grządek, a teraz powoli wychodzimy z
działki.

Czytam tę grupę od kilku lat -jesteście fajni-tak jakbym na działce nie był
sam- DZIEŃ DOBRY a piszę
pierwszy raz WITAM.
Marek z Lubelskiego.

4. Data: 2006-06-06 10:55:38

Od: "basia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mieć kota :)
lub koty w porywach :)

5. Data: 2006-06-06 11:10:31

Od: "YOU_rek" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbieraj ziemię z kopczyków w jedno miejsce,
a na jesień masz jak znalazł materiał do obsypania róż czy winorośli.

Odkąd spojrzałem na efekt posiadania tego szkodnika w ten sposób
diametralnie zmieniłem stosunek do jego aktywności.
Na jesień to wręcz miałem do niego pretensje, że się "obija", a chłody idą.

Pozdrawiam
YOU_rek

PS
jak nie masz róż czy winorośli to usyp sobie górkę na sanki dla dzieci.

6. Data: 2006-06-06 11:46:08

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e63ih2$ecn$1@node3.news.atman.pl Janusz Czapski
<j...@t...pl> napisał(a):
> Użytkownik "Marylka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
>>
> Polubić!

Hejka. Czyżbyś był grupowym autorytetem od kretów? :-)
Pozdrawiam rezonująco Ja...cki

7. Data: 2006-06-06 14:51:00

Od: "moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marylka wrote:
> Co mam zrobić, krety doprowadzają do szału, nie moge sobie z nimi
> poradzić,ogród wygląda jak po bombardowaniu . pozdrawiam Maryla

zrob se herbatki, pozdrawiam, moon

--
happiness is a warm gun...

8. Data: 2006-06-06 14:59:50

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marekakm" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czytam tę grupę od kilku lat -jesteście fajni-tak jakbym na działce nie
był
> sam-

O jak ślicznie to ująłeś...jak patrzę na wszystkie rośliny otrzymane od
różnych dobrych ludzi, to mam dokładnie takie samo odczucie:)

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2006-06-06 18:03:20

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polubić!
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

Nie rób sobie jaj,krety mają nową metodę zwalczania ludzi.A pułapki
sprężynowe zatrzaskują, wciskając w zapadkę winniczka lub kamień.
Pozdrawiam.Mirzan

10. Data: 2006-06-06 20:44:22

Od: "Vip Theater" <v...@v...com> szukaj wiadomości tego autora

Jest tylko jedna skuteczna metoda, sprawdzona i niezawodna - zalatwic
skurczybyka raz na zawsze.
Zrobisz to srodkiem o nazwie POLITANOL.
Mozesz miec klopoty z kupieniem bo potrzeba na nie papier z uprawnieniami na
srodki toksyczne.
Nastepnie robisz male otwory co 2 lub 3 metry wsypujesz kilka grudek tego
specyfiku i szczelnie zatykasz dziure.
I tak kilka dziurek. I odchodzi czrne paskudztwo w kraine wiecznych lowow.
Zachowaj tylko szczegolne srodki ostroznosci bo ulatniajacy sie gaz jest
silnie toksyczny.
Zycze udanych lowow. Metoda sprawdzona i dziala.

Pozdrawiam
PiT

Rododendrony
trawnik