Sandevilla

1. Data: 2006-06-06 11:52:36

Temat: Sandevilla
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Kupiła ją kuzynka i nie możemy na jej temat niczego znaleźć w
Googlach. :-( Może ktoś powie jak tę sandewilkę uprawiać? :-)
Pozdrawiam sekundująco Ja...cki

2. Data: 2006-06-06 12:09:18

Temat: Re: Sandevilla
Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> Hejka. Kupiła ją kuzynka i nie możemy na jej temat niczego znaleźć w
> Googlach. :-( Może ktoś powie jak tę sandewilkę uprawiać? :-)
> Pozdrawiam sekundująco Ja...cki

Sundavillea uprawia się jak każdą inną doniczkową kwitnącą. Tylko sekator
trzeba często brać do ręki, a 'krwawiące rany najlepiej osuszyć chusteczką
jednorazową. Nie żałować słońca, wody i nawozu. Całe lato może stać na
tarasie. Kwitnie bardzo obficie :-).

Z pozdrowieniami, Maria

P.S. Uzupełnię opis na stronie, ale najpierw muszę dokończyć poprawianie
polskich liter. Krecia robota :-((

3. Data: 2006-06-06 14:46:22

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> P.S. Uzupełnię opis na stronie, ale najpierw muszę dokończyć poprawianie
> polskich liter. Krecia robota :-((
A nie lepiej użyć do tego celu świetnego polskiego programu o nazwie
"Ogonki" ? - darmowy i naprawdę super . Robi sie wszystko jednym
kliknięciem , naprawdę polecam ! Czas stracony na poprawianie
ogonków w polskich znakach na pewno lepiej zuzytkowac na zachwycanie
się swymi roślinkami :-)

4. Data: 2006-06-06 14:55:36

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

i...@w...pl wrote:

> A nie lepiej użyć do tego celu świetnego polskiego programu o nazwie
> "Ogonki" ? - darmowy i naprawdę super . Robi sie wszystko jednym
> kliknięciem , naprawdę polecam !

A co konkretnie on robi?

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2006-06-07 01:08:20

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> A co konkretnie on robi?
Koduje polskie znaki tak , aby się poprawnie wyświetlały na stronach
www . Po prostu wybieramy pliki .html , których treść chcemy
odpowiednio zakodować , klikamy w guziczek i ... zrobione .

6. Data: 2006-06-07 11:38:55

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> Koduje polskie znaki tak , aby się poprawnie wyświetlały na stronach
> www . Po prostu wybieramy pliki .html , których treść chcemy
> odpowiednio zakodować , klikamy w guziczek i ... zrobione .

I zamieni znaki zapytania (?) na mojej stronie na polskie litery?
Marzenie... :-(

Z pozdrowieniami, Maria

Kret
Rododendrony