trawnik - kaszka (problem)

1. Data: 2005-05-30 10:43:00

Temat: trawnik - kaszka (problem)
Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na moim trawniku jest mnóstwo tego cholerstwa. Nie wiem jak to się fachowo
nazywa. Teściowa mówi na to kaszka. Wygląd: wysokie, cienkie łodygi. Małe,
białe kwiatuszki. Korzeń palowy z odnogami, mocno siedzi w ziemi. Nie wiem
czym to wytępić i czy się w ogóle da. Jest jeszcze jakaś inna zaraza, na
szczęście mało. Tworzy przy ziemi rozłożyste rozety.

Robert

2. Data: 2005-05-30 19:58:53

Temat: Rycerzyk
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. A może ktoś wie co to za owad, którego nazywają na wsi rycerzyk?
:-) Siedzi u nas w domu w pudełku na parapecie i wsuwa jabłuszko i sałatę.
Pozdrawiam zagadkowo Ja...cki
PS Dałbym mu kaszki, ale nie wiem, co to jest. :-(

3. Data: 2005-05-30 21:19:35

Temat: Re: trawnik - kaszka (problem)
Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rpm" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czym to wytępić i czy się w ogóle da. Jest jeszcze jakaś inna zaraza, na
> szczęście mało. Tworzy przy ziemi rozłożyste rozety.

Czy to takie badziewie?:
http://www.ior.poznan.pl/zhtor/atlas_pliki/Tasznik%2
0pospolity-D.jpg

A to co sie rozłazi to może:
http://www.ior.poznan.pl/zhtor/atlas_pliki/Gwiazdnic
a%20pospolita_D.jpg
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

4. Data: 2005-05-31 06:16:51

Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Linki niestety nie działają. Ta "kaszka" ma malutkie listki w kształcie
serca na górze łodygi na dolnej części inne - wydłużone.

Robert

5. Data: 2005-05-31 07:04:49

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d7gvgs$hq8$1@opal.futuro.pl rpm <r...@a...pl>
napisał(a):

> Linki niestety nie działają. Ta "kaszka" ma malutkie listki w
> kształcie serca na górze łodygi na dolnej części inne - wydłużone.

Hejka. A wyszukiwarki też Ci nie działają?
www.danad.com.pl/.../ Chwasty/tasznik%20pospolity
Pozdrawiam bezradnie Ja...cki

6. Data: 2005-05-31 07:33:07

Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Działają. To tasznik. Co będzie najskuteczniejsze i jednocześnie nie wyżre
mi trawy?

Robert

7. Data: 2005-05-31 07:52:55

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d7h3vs$kl8$1@opal.futuro.pl rpm <r...@a...pl>
napisał(a):

> Działają. To tasznik. Co będzie najskuteczniejsze i jednocześnie nie
> wyżre mi trawy?

Hejka. Uprzedzając kolejne pytania o nawożenie, koszenie, podlewanie,
aerację itd. proponuję, skoro działają Ci wyszukiwarki, to skorzystaj z
tego. O trawnikach już napisano strasznie dużo w sieci. Nic tak nie cieszy,
jak coś osiągniętego własnym wysiłkiem. :-)
Pozdrawiam samodzielnie Ja...cki

szklarnia okryta agrowłókniną
dereń biały
ognik szkarłatny