treningi rozwoju osobowosci

1. Data: 2000-10-13 10:09:23

Temat: treningi rozwoju osobowosci
Od: "Przyladek Dobrej Nadziei" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Przychodzi kiedys taki moment, ze czlowiek dochodzi do wniosku
ze cos trzeba zmienic w swoim zyciu, a najlepiej zaczac przemiany
od samego siebie. W ksiegarniach jest mnostwo literatury na ten temat
mnie jedak bardziej interesuja trenigi rozwoju osobowosci organizowane
przez jakies wyspecjlalizowane typ osrodki.

Czy ktos moglby mi podac adresy tego typu osrodkow?

Pozdrawiam

Wieslaw

1. Data: 2000-10-13 17:23:55

Temat: Re: treningi rozwoju osobowosci
Od: "prodrive" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przyladek Dobrej Nadziei" <p...@p...com> wrote in message
> [...]
> przez jakies wyspecjlalizowane typ osrodki.
>
> Czy ktos moglby mi podac adresy tego typu osrodkow?

Wojsko Polskie
adres: najblizsza WKU

1. Data: 2000-10-16 07:23:30

Od: "Wieslaw Paslawski" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik prodrive <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8s8thk$5vh$...@n...tpi.pl...

> "Przyladek Dobrej Nadziei" <p...@p...com> wrote in message

> Wojsko Polskie
> adres: najblizsza WKU
Bylem trzy i pol roku. poczytaj:
http://www.strony.poland.com/eksiazka/

Wieslaw

1. Data: 2000-10-17 12:03:53

Od: "Tomasz Kowalik" <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyladek Dobrej Nadziei napisał(a) w wiadomości:
> [...]
>mnie jedak bardziej interesuja trenigi rozwoju osobowosci organizowane
>przez jakies wyspecjlalizowane typ osrodki.

Słusznie. Przeczytać nie znaczy zrozumieć. Nawet zrozumieć nie znaczy
wykorzystać.
Jeżeli jesteś zainteresowany poważnie, tzn. masz wystarczającą motywację,
zapraszam do kontaktu na priva. Przyślę nieco materiałów o NLP
(NeuroLingwistyczne Programowanie) - dla mnie to działa. Jeżeli będziesz
zainteresowany, służę kilkoma kontaktami.

TomeK

1. Data: 2000-10-17 12:51:26

Od: "art" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (NeuroLingwistyczne Programowanie) - dla mnie to działa. Jeżeli będziesz
> zainteresowany, służę kilkoma kontaktami.

Można i mi ?

Regards
Arti

Właściwości CLORAZEPATu