[troche OT]Gdzie w Wawie pizzeria?

1. Data: 2005-03-07 15:30:52

Temat: Re: [troche OT]Gdzie w Wawie pizzeria?
Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin S. Młyńczak" wrote in message
news:422b0e0e$0$1356$f69f905@mamut2.aster.pl...

| uwaga reklama ;-)
|
| Non Solo Pizza - ul. Grójecka 20c, tel. 824 12 73
|
| Właściciel jest Włochem a restauracja jak do tej pory trzyma bardzo dobry
| poziom. Dobre pizze z pieca opalanego drewnem, a jak ktoś ma ochotę na coś
| innego - całkiem spory wybór makaronów, "domowego" wyrobu. Z czystym
| sumieniem polecam.

Podpisuje sie pod powyzsza reklama :))

Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna
http://kuchenna.host.sk

1. Data: 2005-03-07 15:38:34

Od: oshin dorota bugla <o...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Fabrykowska-Młotek napisał(a):
> Ostatnio jadłam w Va Bene na rogu Jastrzębowskiego i KEN (Metro
> Ursynów). Piec chyba mają jednak węglem opalany. Smakowało mi jak we
> Włoszech no i na dodatkach nie oszukiwali.
o to to
podzielam opinie co do pizzy oraz tez polecam dodatkowo cannelloni ze
szpinakiem (pamietacie ten przepis bodaj macabry? no to normalnie
smakuje tak jak sie czyta, bo jak ja robilam, to bylo calkiem inne :))),
choc tez dobre nieukrywam) i jeszcze salatke ze swiezym szpinakiem w
lisciach

aua glodna jestem

tylko czemu metro ursynow? jak to metro stoklosy...

oshin, i z nienacka i z warsiawki ;)
--
Odp: Bo każe czytać odwrotnie niż ludzie normalnie czytają.
Pyt: Dlaczego odpowiadanie nad cytatem jest złe?

1. Data: 2005-03-07 19:58:27

Od: "Makus [P.E. #7]" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata wklepał(a):

> zdecydowanie Il Caminetto na Zwyciezcow...(ja to powinnam chyba u
> nich miec jakis karnet za reklame ;) pizzy...) Pizza na dokladnie
> takim ciescie o jakim opowiadasz...a sporobuj poprosic o
> ketchup...uszy Ci pourywaja! Zakaz od szefa maja...
>
> Jadam tam pizze tytulowa"Il Caminetto"...jest ze szparagami, lososiem
> i smietana...oliwe z ziolami dostaniesz na zyczenie natychmiast...
>
> Polecam zupelnie swiadomie...
>
> agataw

A ktora czesc zwyciezcow? Daleko od Francuskiej? Bo moze bym na przerwe
z biura wyskoczyl :D

--
Makus [P.E. #7]

1. Data: 2005-03-07 21:19:03

Od: Lady Huncwot <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piccola Italia (chyba tak się to pisze) na rogu Al. Krakowskiej i 1
Sierpnia.
Zarcie obłędnie pyszne i bliskie włoskim oryginałom.
Obsługa i wystrój - hmmm... jeździ się tam tylko dla żarełka.

Pzdr,
LH

1. Data: 2005-03-07 21:20:52

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

... napisal(a):

>Naszlo mnie ostatnio na pizze. Ale nie na jakies spolszczone czy
>zamerykanizowane pizzopodobne wynalazki

A ta na Barskiej jest spolszczona czy nie? Od czasu studiow lubie tam
zagladac.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

"Jak ja was, kurrwy, nienawidzę, jak do was bym z kałacha bił."

1. Data: 2005-03-07 21:44:20

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <a...@g...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Jadam tam pizze tytulowa"Il Caminetto"...jest ze szparagami, lososiem i
> smietana...oliwe z ziolami dostaniesz na zyczenie natychmiast...

Mam jakis balagan na laczach...chwilowo mi nie sciagnelo najnowszych postow
ale zmysl Watsona podpowiedzial zeby inna droga obejrzec grupe...(to takie
frywolne ot) i zauwazylam zapytania o Il Caminetto :)

1.Moja imiennica pyta o ceny...;)

pizze tytulowa zjadam za 26...to jest wlasnie taka porcja jak na mnie...do
popchniecia deserem...

2.Markus ma ochote urwac sie z pracy...i zapytuje czy daleko...;)

a wiesz Ty Markusie gdzie kiedys byla petla 123?
111 i 123 robi sobie od zawsze jak zjezdza z kładki nad Lazienkowska taka
petelke...a potem wyjezdza kolo stacj krwiodawstwa...o wlasnie tam...w
polowie tej petli - kolo szkoly jest Marcpol, poczta, sklep z sernikami
australijskimi i na gorze jest restauracja...

http://www.ilcaminetto.pl/?language=3&id=5

agataw co nie widzi ze napisala

1. Data: 2005-03-08 17:37:07

Od: "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady Huncwot" <l...@a...pl> napisał w wiadomości

> Piccola Italia (chyba tak się to pisze) na rogu Al. Krakowskiej i 1
> Sierpnia.
> Zarcie obłędnie pyszne i bliskie włoskim oryginałom.

dostalam jakas dziwna pizze wegetarianska z groszkiem i gotowana marchewka.
dziwne to bylo i w smaku takie sobie. poza tym karta grubosci ksiazki
telefonicznej tez nie nastraja pozytywnie...

> Obsługa i wystrój - hmmm... jeździ się tam tylko dla żarełka.

no wystroj taki przasny - ujdzie, ale obslugi nie zdzierzylam.

1. Data: 2005-03-08 17:40:55

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Ruua napisal(a):

> [...]
>telefonicznej tez nie nastraja pozytywnie...

>no wystroj taki przasny - ujdzie, ale obslugi nie zdzierzylam.

My tez. Weszlismy (z dwojka dzieci), pani nam kazala se przyniesc
krzeselko dla dziecka, krzeselko bylo brudne, no to wyszlismy.

1. Data: 2005-03-08 19:11:56

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mimi" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> na
>
> Witaj,
>
> Tylko GAGA na ul. Zgoda!! Najlepsza pizza na świecie ;)

IMO nie ma wiele wspólnego z włoską pizzą...
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2005-03-08 23:06:14

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> IMO nie ma wiele wspólnego z włoską pizzą...
> Pozdrawiam, Agata

i ja juz wyroslam z zachwytow nad nia...ot taka pizza...rzeczywiscie smaczna
ale malo wloska...bardziej wlsokie sa te pizze na kawalki w centrum
handlowym...nie pamietam nazwy ale dobre sa :)

agataw

sos mietowy
Jak się robi "frytki talarki" - takie które podają w restauracji ?
[OT] Dziś zrobiłam
Lody
wielkanoc?:) grupowo