[troche OT]Gdzie w Wawie pizzeria?

1. Data: 2005-03-06 12:13:53

Temat: [troche OT]Gdzie w Wawie pizzeria?
Od: "..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Naszlo mnie ostatnio na pizze. Ale nie na jakies spolszczone czy
zamerykanizowane pizzopodobne wynalazki w typie telepizzy czy pizzy hut a na
pizze jak we Wloszech czyli na bardzo cienkim i stosunkowo twardym
niewyrosnietym ciescie, bez nadmiaru skladnikow i obowiazkowo nie z
ketchupem czy sosem pomidorowym a z prawdziwa oliwa z zanurzona w niej
papryka chili? Czy jest gdzies w wawie lub zachodnich okolicach lokal gdzie
serwuja pizze tylko i wylacznie w ten sposob? Wystroj lokalu obojetny (we
Wloszech w pizzeriach w jakich bywalam stoliki najzwyczajniej nakrywali
ogromnymi arkuszami papieru-w szukanym przeze mnie lokalu moglobybyc
podobnie). Aha fajnie by bylo gdyby jakiegos piwka mozna sie bylo napic do
tej pizzy...
PS gdzies czytalam ze w San Marzano podaja taka pizze w ten sposob. Czy ktos
moglby to potwierdzic?
Pozdrawiam. Magda

1. Data: 2005-03-06 14:05:19

Temat: Re: [troche OT]Gdzie w Wawie pizzeria?
Od: "Marcin S. Młyńczak" <y...@S...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..." <n...@m...maila> napisał w wiadomości
> [...]
> tej pizzy...
> PS gdzies czytalam ze w San Marzano podaja taka pizze w ten sposob. Czy

uwaga reklama ;-)

Non Solo Pizza - ul. Grójecka 20c, tel. 824 12 73

Właściciel jest Włochem a restauracja jak do tej pory trzyma bardzo dobry
poziom. Dobre pizze z pieca opalanego drewnem, a jak ktoś ma ochotę na coś
innego - całkiem spory wybór makaronów, "domowego" wyrobu. Z czystym
sumieniem polecam.

Marcin

1. Data: 2005-03-06 14:05:59

Od: "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niewyrosnietym ciescie, bez nadmiaru skladnikow i obowiazkowo nie z
> ketchupem czy sosem pomidorowym a z prawdziwa oliwa z zanurzona w niej

compagnia del sole na zurawiej - dla mnie tu pizza smakowala identycznie,
jak na sycylii.

1. Data: 2005-03-06 20:28:14

Od: "sandalwood" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..." <n...@m...maila> napisał w wiadomości
> Witajcie!
> Naszlo mnie ostatnio na pizze

Tiffone na pulawskiej

1. Data: 2005-03-06 21:28:55

Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio jadłam w Va Bene na rogu Jastrzębowskiego i KEN (Metro
Ursynów). Piec chyba mają jednak węglem opalany. Smakowało mi jak we
Włoszech no i na dodatkach nie oszukiwali.
--

Magdalena Fabrykowska Młotek
Obecnie czytane: "Omega", "Absolution Gap", "NeoAddix", "Pashazade"

1. Data: 2005-03-06 22:06:32

Od: "piotr" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> compagnia del sole na zurawiej - dla mnie tu pizza smakowala identycznie,
> jak na sycylii.

Moim zdaniem bez konkurencji w Wawie

pozd

piotr

1. Data: 2005-03-06 22:54:10

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tej pizzy...
> PS gdzies czytalam ze w San Marzano podaja taka pizze w ten sposob. Czy

zdecydowanie Il Caminetto na Zwyciezcow...(ja to powinnam chyba u nich miec
jakis karnet za reklame ;) pizzy...) Pizza na dokladnie takim ciescie o
jakim opowiadasz...a sporobuj poprosic o ketchup...uszy Ci pourywaja! Zakaz
od szefa maja...

Jadam tam pizze tytulowa"Il Caminetto"...jest ze szparagami, lososiem i
smietana...oliwe z ziolami dostaniesz na zyczenie natychmiast...

Polecam zupelnie swiadomie...

agataw

1. Data: 2005-03-07 12:37:26

Od: "Mimi" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"..." <n...@m...maila> wrote in message news:d0es6c$n6s$1@news.onet.pl...
> [...]
> Naszlo mnie ostatnio na pizze. Ale nie na jakies spolszczone czy
> zamerykanizowane pizzopodobne wynalazki w typie telepizzy czy pizzy hut a

Witaj,

Tylko GAGA na ul. Zgoda!! Najlepsza pizza na świecie ;)

Mimi, Husbandzik
Karolcia (25.09.97) i Szymonek (03.03.04)

1. Data: 2005-03-07 14:49:20

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <a...@g...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jakis karnet za reklame ;) pizzy...) Pizza na dokladnie takim ciescie o
> jakim opowiadasz...a sporobuj poprosic o ketchup...uszy Ci pourywaja!

Ceny? Jaki przedział?
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2005-03-07 14:50:00

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin S. Młyńczak" <y...@S...waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> poziom. Dobre pizze z pieca opalanego drewnem, a jak ktoś ma ochotę na coś
> innego - całkiem spory wybór makaronów, "domowego" wyrobu. Z czystym

A jakie ceny?
Pozdrawiam, Agata

sos mietowy
Jak się robi "frytki talarki" - takie które podają w restauracji ?
[OT] Dziś zrobiłam
Lody
wielkanoc?:) grupowo