ZAPROSZENIE DO POWROTU

1. Data: 2003-08-02 15:54:18

Temat: ZAPROSZENIE DO POWROTU
Od: "earthworm" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowne Panie Emigrantki Wbrew Własnej Woli!
Jeśli tylko czujecie się Panie związane z pl.rec.kuchnia, to zapraszamy
Panie do powrotu na "ojczyzny łono". Ta emigracja wymyślona przez p. Bassett
jest tylko śmieszna (Freuda trzeba by zapytać, czemu jej to się wymyśliło) i
uciążliwa w użytkowaniu. Tylko ta grupa daje możliwości docierania do
milionów użytkowników, często anonimowych, a którym korzystanie z naszych
przepisów daje pojaśnienie codziennego trudu zmagania się z przeciwnościami
Losu.
Warunki powrotu są następujące:
1. Nie ma tu powrotu dla p. Bassett, choć wolno cytować jej przepisy
2. Panie przyswoją sobie zasady Netykiety
3. Zakazane są pogwarki rodem z pl.test, gdzie nikomu nie przeszkadza, co
kto gada, bo i tak jest to śmietnik. Dotyczy to Lia i Ti`Ana i tych co je
naśladują
4. Opis grupy powinien być poddany rekonstrukcji, bo jest niedokładny i
enigmatyczny i sam w sobie jest o "dupie Maryni"
5. FAQ nie jest FAQiem, a tylko bełkotem, natomiast strona Bożenki z Wilna
jest "kultowa".
dżdżownica

1. Data: 2003-08-02 16:16:51

Temat: Re: ZAPROSZENIE DO POWROTU
Od: "spontan" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> enigmatyczny i sam w sobie jest o "dupie Maryni"
> 5. FAQ nie jest FAQiem, a tylko bełkotem, natomiast strona Bożenki z Wilna

Co pala ci zmiekla i liczysz na to ze ktos twych blagan wyslucha i wroci nie
licz na to po tym jak zes obrazila tych ludzi jak juz ci powiedzialem moga
ci tylko w twarz napluc robalu i tyle. A o swoim nowym faqu to mozesz
zapomniec i tyle bo i tak go w du.. mam. Lepiej sie zajmij gotowaniem i
wysylaniem przepisow a nie propaganda :P
A moze nie umiesz gotowac co, i nie wiesz jak na siebie awrocic uwage robalu
Sama piszac tego posta odbiegasz od swego faqa, po piszesz takie farmazony
ze zal dupe sciska i tyle. Wiec wez na luz zarzyj nerwosol, albo zaaplikuj
sobie czopki moze to ci pozwoli dostosowac sie do rzeczywistosci.

nie pozdrawiam spontan

1. Data: 2003-08-02 16:19:41

Od: "Ania" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jeśli tylko czujecie się Panie związane z pl.rec.kuchnia, to zapraszamy
> Panie do powrotu na "ojczyzny łono". Ta emigracja wymyślona przez p.

Witam.
Czuję się związana z pl.rec. kuchnia, zawsze tu zaglądałam i dzieliłam sie
przepisami. Ale odkąd Ty sie pojawiłaś juz mi sie nie chce. Jeszcze troche i
nie będziesz miała do kogo pisać bo część fajnych osób odejdzie a część się
przeniesie byle dalej od Ciebie. Zrozum że to co robisz wcale nie jest
zabawne.
Pomyśl troszke.
II
Załóż swoją osobistą grupę dyskusyjną i tam wydawaj polecenia. Nie będę
działa pod niczyje dyktando( już troszke zaduża jestem na to).
A tak w ogóle to Ci współczuje, tyle siedzisz przy kompie. To samo za siebie
mówi.
Pozdrawiam i pa pa .
Ania z Gdyni niegdyś Ania z fasolką.

1. Data: 2003-08-02 16:30:02

Od: "atna" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "earthworm" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> Szanowne Panie Emigrantki Wbrew Własnej Woli!
> Jeśli tylko czujecie się Panie związane z pl.rec.kuchnia, to zapraszamy
> Panie do powrotu na "ojczyzny łono
Dziękujemy. Nie skorzystamy, dopóki ty tu będziesz. Nas tam jest już
bardzo dużo, a ty musisz wymyślać sobie stale nowe nazwy, żeby stworzyć
wrażenie tłoku na tej już szczątkowej grupie. Wkrótce zostaniesz sam w
różnych wersjach.

1. Data: 2003-08-02 16:39:52

Od: "earthworm" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
> Czuję się związana z pl.rec. kuchnia, zawsze tu zaglądałam i dzieliłam
sie
> przepisami. Ale odkąd Ty sie pojawiłaś juz mi sie nie chce.
Widzisz Aniu,
rzeczywistość, a zwłaszcza ta wirtualna wygląda zupełnie inaczej niż czasem
nam się wydaje. Ty mnie oceniasz negatywnie i ja przyznaję Ci takie prawo.
Nie zamierzam w tym momencie przekonywać Cię do siebie. Bo tak na prawdę nie
o mnie tu chodzi. Nie zamierzam sobie stawiać pomnika jak p. Bassett (której
chodziło tylko o Jej ego). Zniknę pewnie w momencie, gdy uda mi się to co
zmierzam. Gdy mi się nie uda , też zniknę. Pośród śmietniska polskiego
internetu i chamstwa wszechobecnego pl. rec. kuchnia ma szanse zbudować
dyskusję opartą o demokratyczne zasady (czyli różnorodność poglądów i
wzajemne szanowanie odrębności), a nie tylko zalizywanie komuś otworu
odbytniczego. To miałby być taki model "jedności przy zachowaniu
odrębności". Przy tym co było, nie dałoby się tego zrobić.
pl.rec.kuchnia ma potencjał intelektualny, aby tak zaistnieć. Czemu tego nie
wykorzystać? Jest elitarna i jednocześnie masowa!!! Oczywiście wszyscy
powinni chcieć, a nie zamieszczać opisy "bólu dziury".
Wiele tu dyskusji można skanalizować zgodnie z opisem ( no tylko ten trzeba
zmienić, bo jest archaiczny).
I tak dalej, i tak dalej. Tylko bez zaściankowych koterii - to można sobie
tworzyć poprzez priva lub Yahoo Groups. Jak ktos lubi takie klimaty...?
dżdżownica

1. Data: 2003-08-02 16:40:52

Temat: [troll-mutacja MB] Re: ZAPROSZENIE DO POWROTU
Od: "earthworm" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-08-02 16:53:54

Temat: spontan=MB?
Od: "earthworm" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-08-02 17:35:40

Od: "maka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> milionów użytkowników, często anonimowych, a którym korzystanie z naszych
> przepisów daje pojaśnienie codziennego trudu zmagania się z

Przestań błagać! Nie ośmieszaj się do końca. Nikt tu do ciebie nie
wróci. Nie przewidziałaś, że skończysz samotnie?. Żal mi ciebie. Jesteś
biednym, okaleczonym człowiekiem, bez życia prywatnego i przyjaciół. A im
więcej plujesz na Magdę, tym bardziej rośnie jej pozycja. Ludzie zwykle
trzymają stronę atakowanych. Jej nie zaszkodzisz. Ona ma już tutaj dawno
wyrobioną markę.

1. Data: 2003-08-02 18:20:57

Od: kamila slawinska <k...@a...for.it> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 2 Aug 2003 18:30:02 +0200, "atna" <a...@n...pl> wrote:

>Użytkownik "earthworm" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> Dziękujemy. Nie skorzystamy, dopóki ty tu będziesz. Nas tam jest już

tu sie podpinam, bo posty tego lokalnego hitlerka laduja w killfile,
ale panstwo cytuja, wiec chac nie chcac zobaczylam te 'wspanialomyslna
popozycje'.

pan znany jako dzdzwonica niech zechce przyjac moje stanowcze mot de
cambronne. to jest wolny internet i nie widze powodu, dlaczego jakis
anonim (w dodatku z marnym pojeciem o kuchni) mialby mi dyktowac, z
kim moge, a z kim nie moge rozmawiac na publicznym forum.

mialam zamiar sie nie odzywac, przeczekac i nie zapisywac sie na razie
na yahoo, ale ten post stanowczo przebral miarke. zegnam wszystkich
tutaj, mam nadzieje, ze z niektorymi spotkamy sie znowu na nowej
liscie.

kamila
--
"I'm also not very analytical. You know I don't spend a lot of time thinking
about myself, about why I do things." - George W. Bush, aboard Air Force One, June 4,

1. Data: 2003-08-02 19:12:24

Temat: [pierdoły] Re: ZAPROSZENIE DO POWROTU
Od: "earthworm" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>Przestań błagać!
???
> Nie ośmieszaj się do końca. Nikt tu do ciebie nie wróci.
???
> Nie przewidziałaś, że skończysz samotnie?.
Niesamotność w Sieci?
>Żal mi ciebie. Jesteś biednym, okaleczonym człowiekiem, bez życia
prywatnego i przyjaciół.
Jakbyś mnie znał wirtualny ludu. :DDDDDDDDDDDDDDD
> A im więcej plujesz na Magdę, tym bardziej rośnie jej pozycja.
Jak ciasto bananowe na sztucznym proszku.
> Ludzie zwykle trzymają stronę atakowanych.
CZY NAPISAŁEŚ O MNIE?
> Jej nie zaszkodzisz.
Tak, ona jest jak kurka (Cantharellus cibarius).
> Ona ma już tutaj dawno wyrobioną markę.
I dlatego żeśmy się jej stąd pozbyli!
dżdżownica

co to za debilizmy??
Leczo z cukinii- lepsze niż ...awanturki;-)
Papryka faszerowana i problem...
Ja tu pierwszy raz....
Bawcie się dobrze