trwala

From: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: trwala
Date: Fri, 20 Sep 2002 00:15:34 -0700
Sender: v...@p...onet.pl@151.203.189.214

hej hej
juz od dluzszego czasu kusi mnie, zeby sobie zorbic trwala. mam cienkie
wlosy, ktore maja tendencje do oklapywania. bardzo sie sobie podobam we
wlosach po papilotach.. i od innych tez zbieram komplementy wowczas;) tylko
ze jak zakrecam wlosy to juz wieczorem sa niemal proste.. chcialabym zrobic
jakas delikatna, lekka trwala. i chcialabym, i boje sie. mam kilka pytan:
1. czy po 'lekkiej' trwalej rzeczywiscie wypadaja wlosy?
2. czy mozna stworzyc efekt naturalnych fal, a nie straczkow?
3. czy jak sie ma (lekka) trwala to mozna po prostu wstac, umyc glowe i isc
na swiat? czy bez zadnych zabiegow nie robi sie siano?
moze te pytania nie sa za madre, ale naprawde nie mam doswiadczenia i moje
psiapsiolki tez jakos trwalej nie robily. pamietam tylko jak kiedys kiedys
moja mama zrobila sie raz w zyciu na 'mokra wloszke' i fryzjerka kazala sie
jej czesac widelcem;) no ale mi oczywiscie o inny efekt chodzi...
pozdrawiam
vs