trwala?

1. Data: 2003-10-25 12:16:20

Temat: trwala?
Od: "Adrianna" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam problem z dokonaniem wyboru.
Zdecydowalam sie zmienic swoje wlosy. Do teraz mialam proste i dlugie.
Pomijajac juz fakt trendow itp. postanowilam sobie zrobic delikatna trwala.
Chce uzyskac efekt delikatnych fal w ksztalcie litery "S".
Boje sie jednak ze po zrobieniu trwalej na takich walkach jakie sa obecnie
dostepne (najwieksze), jesli nawet uzyskam taki efekt jak chce, to po umyciu
wlosow pojawi mi sie "pudelek" na glowie.
Nie wiem czy moge jakos dobrac rodzaj plynu...czy po rozczesaniu trwalej do
okreslonej wielkosci lokow beda sie one utrzymywac w takim stanie caly czas?
Nie chce pozniej czeakc znowu 3 lata na odrastanie wlosow:>
Poradzcie :)

POzdrowka, Ada

1. Data: 2003-10-25 12:46:37

Temat: Re: trwala?
Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Adrianna wrote:

> [...]
> Pomijajac juz fakt trendow itp. postanowilam sobie zrobic delikatna trwala.
> Chce uzyskac efekt delikatnych fal w ksztalcie litery "S".

Zrob sobie raczej "poltrwala". W salonach Welli nazywa to sie headlines
- podnosi u nasady i robi takie delikatne fale. A ja mialam efekt
dodatkowy - nie wiadomo z jakiej paki same mi zaczely po tym wlosy
falowac :)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-10-25 13:54:03

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter napisała:
> [...]
> - podnosi u nasady i robi takie delikatne fale. A ja mialam efekt
> dodatkowy - nie wiadomo z jakiej paki same mi zaczely po tym wlosy

A czy to niszczy włosy tak, jak trwała?? I czy to jest to, co się czasami
nazywało tu stylingiem (stylling? stiling?? ;P)??

--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2003-10-25 14:12:04

Od: "Adrianna" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrob sobie raczej "poltrwala". W salonach Welli nazywa to sie headlines
> - podnosi u nasady i robi takie delikatne fale. A ja mialam efekt

Dzieki za odpowiedz :))
MAm tylko jeszcze pytanie, czy headlines robi sie na jakiejs okreslonej
dlugosci wlosow? Czy to nei ma znaczenia? (mam wlosy do polowy plecow i nie
chcieli mi robic na tej dlugosci trwalego sylingu)

Dzieki raz jeszcze
POzdrowka, Ada

1. Data: 2003-10-25 15:11:58

Od: "studiourody" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
proponowane trendy na przyszły rok to własnie trwał i loki
pozdrawia

1. Data: 2003-10-25 16:36:31

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki za odpowiedz :))
> MAm tylko jeszcze pytanie, czy headlines robi sie na jakiejs okreslonej
> dlugosci wlosow? Czy to nei ma znaczenia?
niemal w kazdym salonie powiedzieli mi ze tylko na którkich do połdlugich.
--
---
pozdrawiam cieplutko, ula.p + 2 kocie ogony i psica

1. Data: 2003-10-25 17:19:15

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Adrianna wrote:

> [...]
> dlugosci wlosow? Czy to nei ma znaczenia? (mam wlosy do polowy plecow i nie
> chcieli mi robic na tej dlugosci trwalego sylingu)

Chyba rzeczywiscie tylko na poldlugich - ja najdalej mialam robione, jak
mialam do ramion :(

TSD, musze sie jednej kolezanki spytac - ona ma na wlosach do polowy
plecow wlasnie takie lekkie fale. To chyba jest trwala na grubych
walkach + brak nakrecania, wiec jednak mozna to porzadnie zrobic :)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-10-25 18:26:56

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> TSD, musze sie jednej kolezanki spytac - ona ma na wlosach do polowy
> plecow wlasnie takie lekkie fale. To chyba jest trwala na grubych
> walkach + brak nakrecania, wiec jednak mozna to porzadnie zrobic :)
jak sie dowiesz co ona ma na wlosach to blagam napisz na grupe bo mnie
to meczy
strasznie:)

--
---

1. Data: 2003-10-25 19:23:30

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem czy moge jakos dobrac rodzaj plynu...

czyżbyś chciała własnoręcznie zrobić sobie tą trwałą? odradzam.
jeśli nie, to są rózne rodzaje płynów do trwałej i dobry fryzjer musi umieć
dobrać odpowiedni płyn do danego rodzaju włosów i do efektu, jakiego
oczekuje klientka

1. Data: 2003-10-26 11:05:24

Od: "Adrianna" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "studiourody" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> witam
> proponowane trendy na przyszły rok to własnie trwał i loki

To dziwne, chyba ze w kazdym miescie sa inne trendy:>
Bo mi owiedzieli ze teraz sa modne proste wlosy....

POzdrowka, Ada

Effaclar K - efekty
gazetowe dodatki po raz n-ty :-)
Vacu Step - pierwszy we Wrocławiu