chwale Soraye

1. Data: 2003-10-25 09:07:12

Temat: chwale Soraye
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A konkretnie: kuracje dotleniajaca ze wskazaniem na krem pod oczy i krem na
noc.
Ten pod oczy mam od miesiaca, ale uzywam srednio regularnie i tylko na noc.
Efekt: poranki bez spuchnietych powiek, rozjasnione since i ladnie napieta
skora. No i najwazniejsze - nie uczula.
Natomiast ten na noc mam od wczoraj, ale wrazenia po ogromnie pozytywne -
rano buzka jak pupcia niemowlaka: gladka, dobrze nawilzona i o zdrowym
kolorze:))

Oba kremy swietnie sie wchlaniaja, przyjemnie pachna i - co wazne dla
estetow - maja ladne opakowania. A co ciekawe, krem na noc mial w pudelku
ulotke napisana Braillem - bylam pod wrazeniem.

Polecam wszystkim, ktorzy tak jak ja siedza caly dzien przed komputerem albo
w klimatyzowanych pomieszczeniach.

Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-10-25 11:03:43

Temat: Re: chwale Soraye
Od: "Kasia z BBPR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszko,

Gdybys jeszcze powiedziala cene tych kosmetyków - byłabym bardzo wdzięczna
:-)))

pozdr i gratuluje zakupu :)
Kasia (co to since, worki i popuchniete powieki posiada)

1. Data: 2003-10-25 11:07:27

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdybys jeszcze powiedziala cene tych kosmetyków - byłabym bardzo wdzięczna

Krem pod oczy (o ile dobrze pamietam) 8,50; krem na noc 13 z groszami.

Aga (-ta):))

1. Data: 2003-10-25 11:26:52

Od: "Kasia z BBPR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga.p" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Krem pod oczy (o ile dobrze pamietam) 8,50; krem na noc 13 z groszami.

Mile zaskoczenie :)
Na razie nie kupie, bo wlasnie mam w kosmetyczce nowiutki żel pod oczy z
flos-leku (przy okazji tez polecam). Ten ze swietlikiem i babka bodajze -
5,28 zł.

> Aga (-ta):))

Ouupsss ;) sorki ;) teraz bede pamietac.

Kasia

1. Data: 2003-10-25 11:40:16

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na razie nie kupie, bo wlasnie mam w kosmetyczce nowiutki żel pod oczy z
> flos-leku (przy okazji tez polecam). Ten ze swietlikiem i babka bodajze -
> 5,28 zł.

Jest na mojej liscie:))

Aga

te moje pięty ... :(