szorstkie lokcie

1. Data: 2003-10-25 09:13:40

Temat: szorstkie lokcie
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie do specjalistek: czy szorstkie lokcie, ktorych nie daje sie
wykurowac ogromna iloscia kremow zmiekczajaco-nawilzajacych moga byc
objawiem niedoboru jakichs witamin lub mineralow?

Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-10-25 12:40:52

Temat: Re: szorstkie lokcie
Od: "Lady b@m" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga.p news:bndepa$a8c$2@news.onet.pl wrote:
> Pytanie do specjalistek: czy szorstkie lokcie, ktorych nie daje sie
> wykurowac ogromna iloscia kremow zmiekczajaco-nawilzajacych moga byc
> objawiem niedoboru jakichs witamin lub mineralow?

Specjalistką nie jestem ale wiem, że takie objawy moga być
spowodowane
niedoborem witamin A i E. Takie nadmierne zrogowacenia mogą być
również spowodowane nadczynnością tarczycy.
A może zbyt często podpierasz się na łokciach i stąd te zmiany.

Możesz spróbować pilingów, takich do stóp aby wygładzić skórę.
Domowym, babcinym sposobem jest trzymanie łokci np. podczas oglądania
filmu w TV w częściowo wyciśniętych połówkach cytryny, a następnie
solidne natłuszczenie skóry
(uwaga:cytryna wybiela skórę).

Serdecznie witam wszystkie uczestniczki i uczestników forum.

Pozdrawiam "Lady B@m"

1. Data: 2003-10-25 13:38:15

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może zbyt często podpierasz się na łokciach i stąd te zmiany.

Podpieram sie na obu, ale niemoc dopadla tylko jeden. Chyba wiec sie przejde
do apteki..

> Serdecznie witam wszystkie uczestniczki i uczestników forum.

Witamy, witamy:))

Aga

1. Data: 2003-10-26 01:44:26

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

:
: Specjalistką nie jestem ale wiem, że takie objawy moga być
: spowodowane
: niedoborem witamin A i E. Takie nadmierne zrogowacenia mogą być
: również spowodowane nadczynnością tarczycy.

albo cukrzyca (odpukac!!!)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

chwale Soraye
te moje pięty ... :(
test.SPAM